רשת נגד יונים לבניין – עבור כל הדיירים!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

רשת נגד יונים לבניין יכולה לגרום לבניין שלכם לחזור להיראות סוף סוף כמו חדש. כאשר יש מכה של יונים בבניינים זה יכול להשפיע על כל הדיירים, וגם על ערך הדירה שלכם. המטרה שלכם היא לדאוג לרשת נגד יונים לבניין שתהיה שיתופית עבור כל הדיירים, למעשה לבצע רכישה אחת גדולה עבור כל הבניין, בדרך הזאת המחיר יהיה הרבה יותר נוח לכל דייר.

רשת נגד יונים לבניין

מה קורה כאשר אין הדברה משותפת?

כאשר לא כל הבניין רוצה לבחור רשת נגד יונים לבניין ורק דיירים מסוימים יבחרו בזה, היונים פשוט יגיעו לבתים שלא בחרו להיעזר בשירותים אלו. בסופו של דבר, היונה לא רוצה להרחיק יותר מדי, אלא למצוא את המקום הנוח והזמין ביותר שיש לה. לכן, כאשר אנחנו מבצעים הרחקת יונים בבניינים, אנחנו תמיד נמליץ לכל הבניין להיכנס לדיל הזה.

כמה זה עולה לי?

המחיר אותו נשלם עבור רשת נגד יונים לבניין תלוי במספר המטרים הדרושים ובמורכבות העבודה. לרוב, עבור דירה של 14 דיירים לדוגמא, המחיר עבור כל דייר יהיה כ-400 ש"ח בממוצע. כמו כן, יש דברים רבים אשר משפיעים על המחיר. כאשר מדובר על עבודה בגובה יש צורך בסנפלינג, המחיר של סנפלינג נע בין 600 ש"ח ועד 1,000 ש"ח. סנפלינג היא שיטת עבודה בה מנקים חלונות מבחוץ וכד'. במקרה שלנו, אנחנו נתקין את הרשת באופן חיצוני בבניין. כמו כן, כאשר מדובר על רשת גדולה יש צורך במספר אנשי מקצוע כדי ליצור מתח את הרשת. המטרה של יצירת מתח הוא בכדי שהיונה לא תוכלו לשהות על הרשת עצמה. המחיר עבור רשת נגד יונים הכולל השכרת במה יכול להגיע לעד 3,000 ש"ח. כאשר המחיר מתחלק בין דיירי הבניין מדובר על הוצאה מאוד מינורית לטווח הארוך.

מהן האפשרויות האחרות שלי?

אם אתם חושבים שהאופציה היחידה שלכם היא רשת נגד יונים לבניין, תדעו שיש לכם אופציות נוספות. בדרך כלל, כאשר אנחנו רוצים להתקין רשת נגד יונים לבניין אנחנו מקבלים הסכמה משותפת של כל דיירי הבניין וכך המחיר יורד באופן משמעותי לכל דייר. כאשר אין הסכמה ורק דייר אחד רוצה לטפל בדירה שלו מבחינת הרחקת יונים, המחיר יהיה גבוה יותר, אך יש לכם אופציות נוספות:

אמצעי טכנולוגי – תוכלו לוותר על רשת למרפסת נגד יונים ולהיעזר באמצעי טכנולוגי חדש שעובד בדיוק כמו רמקול, רק שהפעם אתם לא שומעים את המוזיקה. מה זה אומר? האמצעי הטכנולוגי עובד על צלילים מאוד גבוהים, צלילים שאתם לא יכולים לשמוע, אבל היונים כן יכולות לשמוע והן לא אוהבות את זה כל כך. הצלילים הגבוהים מרחיקים את היונים מהדירה שלכם. המחיר עבור שירות זה נע בין 200 ש"ח ועד 500 ש"ח.

דוקרנים – יש לכם שתי אפשרויות שיכולות להוות תחליף עבור רשת למרפסת נגד יונים. האחת היא דוקרני פלסטיק והשניה היא דוקרני נירוסטה. המחיר אותו תשלמו עבור דוקרני פלסטיק יהיה כ-30 ש"ח למטר. עם זאת, דוקרני פלסטיק, במיוחד בבניינים בקומות גבוהות אינם רלוונטיים לתנאי מזג האוויר. כמו כן, גם היונים יותר חסינות לדוקרני פלסטיק מאשר דוקרני נירוסטה. המחיר אותו תשלמו עבור דוקרני נירוסטה יכול להגיע עד לכ-100 ש"ח למטר. מדובר על דוקרנים עמידים בפני רוחות ותנאי מזג אוויר קיצוניים ומאוד יעילים בפני יונים.

סליל – סליל הוא שימוש להרחקת יונים, אבל פחות יעיל עבור בניינים. השימוש בסלילים בדרך כלל נמצא בבתים פרטיים עם רעפים. הסליל מעביר זרם חשמלי בעוצמות מאוד נמוכות כאשר היונים דורכות על הגג. מוטב לציין, זה לא פוגע ביונים אלא מציק להן ולכן הן לא ישארו במקום.

חומרי ריח – יש סוגי הדברות שונים אשר מציעים הרחקת יונים באמצעות ריחות חזקים של צמחים או תבלינים שונים. בדרך כלל, פעולה זו לא הכי יעילה אבל היא יכולה לעבוד. כאשר מדובר על מרפסת פתוחה בעינינו היא פחות רלוונטית כי הריח מתפזר באוויר ולא באמת מרגישים אותו.

הדברה ביולוגית – הדברה ביולוגית, נשמע קצת מפחיד, לא? בסופו של דבר אם יש לכם מרפסת ויש שם יונים, כל מה שאתם צריכים הוא כלב או חתול שיכול להרחיק את היונים בהפחדה כזו או אחרת. אם יש לכם חיה בבית, נסו זאת לפני שאתם מזמינים אותנו.

רשת נגד יונים לבניין

ראו גם: רשת למרפסת נגד יונים | הרחקת יונים מבניינים 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים ביפו

מהי רשת יונים? רשתות יונים ביפו ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בקריות

מהי רשת יונים? רשתות יונים בקריות ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בשוהם

מהי רשת יונים? רשתות יונים בשוהם ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!