הדברת זבובים טבעית – שיטה ירוקה לטיפול בזבובים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת זבובים טבעית מתבצעת בשני אופנים, האחת היא על ידי בעל מקצוע באמצעות הדברה ביולוגית. האפשרות השניה שלכם היא להשתמש בכלים ביתיים כדי להרחיק את הזבובים. מוטב לציין, כאשר מדובר על הדברת זבובים טבעית היא אינה חזקה כמו הדברה כימית, אך בסיוע של בעל מקצוע מיומן התוצאות של הדברת זבובים יכולות להיות מעולות.

הדברת זבובים טבעית

מי צריך הדברת זבובים טבעית?

הדברת זבובים טבעית יכולה להתבצע גם כדבר חד פעמי לצורך ניקוי השטח מזבובים במקום בו אתם נמצאים. יש להבדיל בין הדברת זבובים טבעית לטווח הארוך ובין הדברת זבובים באופן נקודתי. כאשר מדובר על פארק שאתם רוצים לפקוד עם המשפחה אבל אתם חוששים מהזבובים יהיו כמה דברים שתוכלו לעשות כדי למזער את כמות הזבובים במקום. תוכלו להשתמש בתכשירים שונים שהם טבעיים וניתן למצוא אותם בחנויות השונות, תוכלו להשתמש בשיטות סבתא למיניהן כמו פרוסות לימון בשילוב של תבלין ציפורן, הנחת פרוסת מלפפון בשטח הפח ועוד… כל אלה פעולות שאתם יכולים לעשות אך הן מאוד נקודתיות ולא לזמן הארוך.

כל מי שסובל מזבובים בבית או בחצר צריך הדברת זבובים טבעית או כימית. היתרון של הדברת זבובים טבעית היא שניתן להמשיך לעבוד גם בזמן הריסוס ולאחריו. כאשר מדובר על ריסוס כימי עליכם יהיה לקחת הפסקה של 6 שעות ולנטרל את האזור לגמרי מאדם ולעיתים גם מריהוט. מפעלים רבים בוחרים להשתמש בהדברת זבובים טבעית כדי למזער פגיעה בבעלי חיים ומטעמים סביבתיים.

הדברת זבובים טבעית

מלכודת זבובים – עד כמה זה יעיל?

עוד פיתרון פופולרי וטבעי בשנים האחרונות הוא מלכודת זבובים. המטרה היא ללכוד זבובים באוויר הפתוח, החיסרון הוא שהזבובים יודעים לסגל את עצמם למלכודת ולהתחמק ממנה. תוכלו למקם את המלכודת בכל מקום בו תבחרו, בין אם מעל הראש במקום בו אתם יושבים או במקום הדגירה של הזבובים. יש שיטות שונות למלכודות הזבובים כמו רצועות שרף ספוגות חרקים (נייר זבוב) אותו מניחים בפח האשפה, יש מכשירי אולטרה סגול אשר יכול למשוך זבובים ולהרוג אותם ויש מלכודות דבק.

כמו כן, יש עוד שיטות עבודה בהן אתם יכולים להרחיק זבובים, אך זה לא גודע את הבעיה מהשורש אלא באופן זמני ונקודתי. כאשר אתם סובלים מזבובים בביתכם לדוגמא ומחפשים הדברת זבובים בבית יש הרבה פתרונות טבעיים שיכולים לעזור לכם, אבל רובם רק מרחיקים את הזבובים לזמן מוגבל או ממקום מסוים, אבל לטווח הארוך אין למעשה השפעה וככל שהזבובים יטילו עוד ביצים ככה המצב יחמיר.

אז מה עושים?

תחילה אנחנו ממליצים לכל בית שנמצא באזור פתוח כמו מושב או קיבוץ וגם בתים בתוך העיר, העזרו ברשתות לחלונות ולדתות. הרשתות מרחיקות ממכם מזיקים מכל המינים. אם אתם רוצים לשבת בחוץ ניתן גם להתקין רשתות נגד מזיקים מחוץ לבית כאשר מדובר על פרגולה או מבנה סגור כלשהו. יש שמנים מסוימים שאתם יכולים להיעזר בהם כדי להרחיק זבובים ועוד פתרונות רבים. עם זאת, הפיתרון הנכון ביותר עבורכם הוא הדברה ביולוגית. הדברה זו היא ללא שום חומר כימי והיא עובד על בסיס שתי שיטות, האחת היא באמצעות מלכודות כפי שציינו מקודם, והדרך השניה היא באמצעות צרעות טפיליות. הצרעות ניזונות מאכילת הזבובים והן לא מסוכנות לאדם או לבעלי חיים. השימוש בצרעות נפוץ מאוד בעיקר בחוץ לארץ, אך בארץ השימוש בצרעות הוא בקרב לולים, רפתות וחוות אחרות. ניתן היום לראות גם את השימוש של הדברת זבובים טבעית בקרב בתים פרטיים.

בכל מצב של הדברת זבובית טבעית עדיין יש להיעזר בבעל מקצוע אשר מומחה בשירות של מרחיק זבובים, בין אם מדובר על ייעוץ ובין אם מדובר על הדברת זבובים טבעית דרכו. המחיר אותו נשלם עבור ביקור של מדביר מקצועי נע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח כאשר מדובר על מיקום בודד כמו בית או גינה. כאשר מדובר על מבנה בסדר גודל גדול כמו רפתות ולולים המחירים עולים ויכולים להגיע עד לכ-1,200 ש"ח. השימוש בהדברה טבעית נוגע למקומות רבים בהם החשש מהסכנה בהדברה כימית גבוהה. הדברה כימית אינה מסוכנת אם פועלים לפי הנהלים בחוק, הבעיה היא שיש צורך לנטרל את האזור מאדם למשך שש שעות ולא תמיד המקומות מוכנים לכך.

הדברת זבובים טבעית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!