מרחיק זבובים טבעי – הרחקה ירוקה בקלות וביעילות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

ישנם לא מעט סוגים של מזיקים וחרקים שיכולים להטריד אותנו מאוד במקום המגורים שלנו, אבל זבובים הם ללא ספק המזיקים המטרידים ביותר שבהם ניתן להיתקל. זבוב אחד או שניים בבית, זה לגמרי נורמלי, אם כי גם שניים קטנים כאלה יכולים להספיק כדי להוציא אותנו משלוותנו, אבל מה עושים כשאל הבית שלכם מגיע נחיל של זבובים, שהופכים את הישיבה בגינה או במרפסת לבלתי נסבלת ואולי גם חודרים אל תוך החלל הפנימי של הבית? ובכן, ישנם מספר פתרונות טבעיים שאותם תוכלו ליישם בעצמכם ובמקרים קיצוניים, כדאי לשקול גם הזמנה של מרחיק זבובים טבעי.

מרחיק זבובים טבעי

הדברת זבובים מתחילה תמיד במניעה

זה לא נכון לכל המקרים ולא תמיד זה עובד, אבל ניקיון זה לא שלב שאתם יכולים לדלג עליו, אם אתם רוצים לפטור את עצמכם ממכת זבובים ושירות הדברת זבובים עתידי. זבובים הם כאמור, בין החרקים הטורדניים ביותר עבור בני אדם ועדיין, הם עושים את מלאכתם מכוונה טובה. הזבובים פשוט מחפשים מקורות מזון, שאותם למרבה הצער, הם יכולים למצוא גם על עור הגוף שלנו. אבל בסופו של דבר, אם היינו ממפים את אוכלוסיית הזבובים בישראל, היינו מגלים שהם מתרבים במיוחד, באזורים חקלאיים ובאזורים נוספים בהם הם יכולים ליהנות מזמינות גבוהה של מקורות מזון. המשמעות מבחינתכם היא, שאתם רוצים לשמור בכל עת על מרחב מחייה נקי עד כמה שניתן – לא להשאיר שיירי מזון על השיש או בכיור, לטאטא היטב את הבית בכל יום, לא להשאיר שיירי מזון על השולחן במרפסת ולנגב את השולחן אחרי כל ארוחה וכן לשמור על ניקיון כללי של הבית על בסיס קבוע – במובן מסוים, הזבובים מסייעים לנו להיות נקיים יותר ולשמור על רמה גבוהה יותר של היגיינה בחיינו. כמו כן, זבובים נמשכים מאוד למקורות מים וזה אומר שאתם רוצים להימנע מהשארת מים עומדים בדלי השטיפה של הבית, בבריכה פרטית בחצר או בכל חלק של הבית. ואחרי שאמרנו את כל זה, כפי שכבר הזכרנו קודם לכן, ישנם מקרים בהם כל זה לא ממש יכול לעזור. כפי שיסביר לכם כל מרחיק זבובים טבעי, נחילי זבובים הם בדרך כלל "מכה" אזורית ולא ביתית. הנוכחות הגבוהה של זבובים היא אופיינית לאזור שלם ובמיוחד כאמור, אזורים חקלאיים. על כן, חשוב שתעשו את כל מה שאתם יכולים כדי למנוע "אטרקציות" לזבובים בביתכם, אבל במובן מסוים עליכם להיות מוכנים לכך שגם זה לא ממש יסייע.

מרחיק זבובים טבעי – מה זה אומר?

כדי להתמודד עם זבובים בבית, אתם יכולים פשוט לקנות חומר ריסוס בסופר מרקט, אלא שכפי שאתם כבר בטח יודעים, ריסוס זבובים יכול לסייע רק עד גבול מסוים. חומר הריסוס עצמו הוא מאוד יעיל וכל זבוב שייתקל בו, יחוסל בתוך זמן קצר. יחד עם זאת, הפיזור של ריסוס כזה וטווח ההשפעה שלו הם אינם מיטביים ולכן הזבובים מצליחים להתרבות בקלות, גם בבתים שמקפידים על ריסוס כזה על בסיס קבוע. דרך אפקטיבית יותר להתמודד עם זבובים, תתפלאו, היא דווקא באמצעות חומרי הדברה, או יותר נכון חומרים מרתיעים טבעיים. כך למשל, חומץ ידוע כחומר שמרתיע לא מעט סוגים של חרקים ומזיקים ובכלל זה גם זבובים ונמלים. בין ההמלצות הראשונות שייתן לכם כל מרחיק זבובים טבעי, תהיה ההמלצה למהול מעט חומץ במים ולמרוח על כמה שיותר משטחים ברחבי הבית. עם כמות החומץ הנכונה, אתם עצמכם לא תרגישו בנוכחות ניחוח החומץ באוויר, אבל את הזבובים ירתיע הניחוח הזה בצורה יעילה מאוד. אם אתם נרתעים ממריחת חומץ בכל רחבי הבית, ויכולות להיות לכם בהחלט סיבות טובות לכך, ישנם פתרונות נוספים עליהם יוכל להמליץ לכם מרחיק זבובים טבעי. פתרונות אלה מבוססים על פיזור מיכלים עם תערובות טבעיות שדוחות זבובים ובהם למשל חומץ ומים או פלפל קאיין ומים. הזבובים נמשכים אל המיכלים הללו ומרגע שחדרו אליהם, הם למעשה נלכדים בתוכם ובתוכם הם גם יאבדו את חייהם כעבור זמן מה. שיטה זו מבוססת בדרך כלל על תליית שקיות קטנות שבתוכה תערובות טבעיות כאלה. את השקיות יש לחורר עם מספר חורים קטנים שיאפשרו לזבובים להיכנס, אבל גם יקשו עליהם לצאת. לאחר מכן יש לתלות את השקיות בכל פינה אפשרית בחצר, על ענפי העץ, על הפרגולה ובאזור הדלת והחלונות. כמו כן, ניתן לתלות שקיות כאלה בתוך הבית, אם כי רצוי שהן תהיינה מוסתרות, כי המראה הוא בדרך כלל לא נעים במיוחד.

מרחיק זבובים טבעי

מרחיק זבובים טבעי – הדברה ביולוגית

אם אתם מתגוררים באזור שסובל מנוכחות גבוהה של זבובים, לרוב בחלקים ספציפיים של השנה, ישנה אפשרות להזמין גם הדברה ביולוגית, שנחשבת ליעילה מאוד בהתמודדות עם "מכת" זבובים נרחבת. שיטה זו מבוססת על פיזור זבובים זכרים עקרים בכל המרחב. זבובים אלה מזדווגים עם נקבות הזבובים, אך אינם מעברים אותן ובכך נקטעת למעשה שרשרת ההתרבות שלהם. בתוך זמן קצר, מתחילה אוכלוסיית הזבובים באזור להתדלדל והתופעה הופכת להיות לאירוע קטן. יחד עם זאת, בשיטה זו עליכם לקחת בחשבון תקופה בה יהיה עליכם לסבול מעודף של זבובים באזור, תקופה בה מפזרים את הזבובים העקרים, שמציקים ומטרידים בדיוק כמו כל זבוב אחר.

לגרום לזבוב לאי נחת

בכל מקרה, גם אם אתם מזמינים מרחיק זבובים טבעי וגם אם נקטתם בטכניקות שונות להדברת זבובים, אתם רוצים לפעול ללא הרף בכדי לגרום לזבובים חוסר נחת. ככל שתגרמו להם ליותר חוסר נחת באזור המגורים שלכם, כך הם ייטו פחות להגיע אליכם. חוסר נחת זה יכול לבוא לידי ביטוי באמצעות מכשירים להשמדת זבובים באמצעות סלילי אולטרה סגול, אותם ניתן למצוא היום כמעט בכל גינה ובכל מרפסת בישראל. כמו כן, הפעלת מאוורר גדול בגינה יכול לייצר זרמי אוויר חזקים, שירחיקו את הזבובים ויגנו עליכם מפני המטרד.

הקפדה על סגירת רשתות ודלתות

אחרי שאמרנו את כל זה, כפי שיסביר לכם כל מרחיק זבובים טבעי, "מכת" זבובים מתחילה תמיד מחוץ לבית ואם אתם סובלים מנוכחות גבוהה של זבובים בתוך הבית, זה אומר שאתם לא שומרים על הבית שלכם בצורה טובה דיה. כפי שאתם יודעים, זבובים נוטים "להידבק" אלינו, לרחף מעלינו ולנסות לנחות על עור הגוף בכל רגע שהם רק יכולים. זאת אומרת, שכאשר אתם נכנסים אל הבית מהמרפסת, סביר להניח שיחד איתכם נכנסים שניים שלושה זבובים מבחוץ. אם אתם לא מקפידים לסגור רשתות או שאתם משאירים דלת פתוחה לאוורור, עליכם לקחת בחשבון כניסה נרחבת של זבובים פנימה אל תוך הבית. כדי להימנע מכל אלה, הקפידו תמיד לסגור רשתות ולפני שאתם נכנסים פנימה מהמרפסת או הגינה, התנערו וודאו שאין עליכם אורחים בלתי רצויים. לבסוף, כדאי תמיד לחפש המלצות וחוות דעת מקצועיות נדרשות ולהזמין מרחיק זבובים טבעי מקצועי, שיוכל לבצע עבורכם את כל פעולות ההדברה הנדרשות וגם לספק לכם הנחיות ומידע, שיוכלו לסייע לכם להסדיר את ההתנהלות שלכם לאורך זמן בכדי ליצור הרגלים ושגרה, שתמנע מהזבובים מלהפוך למטרד קבוע בביתכם.

ראו גם: הדברת זבובים בגינה | הדברת זבובים בבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!