הדברת נמלים טבעית בבית – רוצים להרחיק את הנמלים מדירתכם? כך תוכלו לעשות זאת בדרכים טבעיות ופשוטות למדי

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מתמודדים עם נמלים רבות בדירתכם? לא מעט אנשים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים במטרה להתגבר על הופעתן של נמלים רבות בכל רחבי דירתכם. אם גם אתם מתמודדים עם בעיה זו, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים חייבים להכיר אודות הדברת נמלים טבעית בבית, לרבות מאפייני הנמלים בדירתכם, שיטות הדברה ללא חומרי קטילה, שיטות הדברה ללא צורך באנשי מקצוע ועוד. אז רגע לפני שאתם מתייאשים ומזעיקים מדביר מקצועי, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות הדברת נמלים טבעית בבית.

הכירו מספר נתונים מעניינים על נמלים – אין קן ללא מלכת נמלים!בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים חייבים להכיר אודות הדברת נמלים טבעית בבית

ראשית, חשוב לדעת שנמלים אוהבות קור. בשונה מחרקים רבים שמופיעים דווקא בעונת הקיץ, נמלים רבות בוחרות לפקוד בתים של רבים בעונת החורף הקרה. אך גם בעונת הקיץ לא יהיה לכם שקט מהן, אנשים רבים מזעיקים שירותי הדברת נמלים גם בעונת הקיץ החמה. שנית, חשוב לדעת שכל קן נמלים כולל מלכה. מלכת הנמלים מתמקמת במחילה פנימית וכלל הנמלים בקן דואגות לספק לה מזון. אם אין מלכה, אין קו נמלים, מה שגורם למדבירים רבים למקד את כל המאמצים שלהם במלכה בלבד. שלישית, הדברת נמלים מקצועית תחזיק ברוב המקרים עונה אחת בלבד. כלומר, על אף שהדברתם באופן מקצועי את הנמלים בדירתכם, אל תבנו על זה שהן לא יחזרו בעונה הבאה. לכן, מדבירים רבים ממליצים ללקוחותיהם להדביר את הנמלים בדירתם מידי שנה.

הכירו מגוון שיטות הדברת נמלים טבעית בבית – אלה השיטות השכיחות והיעילות ביותר

לאחר היכרות קצרה עם מספר נתונים חשובים אודות הנמלים בדירתכם, חשוב שתכירו מגוון שיטות הדברת נמלים טבעית בבית. אנשים רבים כיום בוחרים בשיטות הדברת נמלים טבעית בבית ללא צורך בסיוע של אנשי מקצוע וללא כל פגיעה בנמלים הנמצאות בדיררתם. שיטת ההדברה הטבעית לגרום לנמלים לעזוב את דירתכם בגין ריחות לא נעימים. איך עושים את זה? הנה לכם מספר דוגמאות.

בוחרים בהדברה טבעית? ריכזנו עבורכם מספר שיטות שיסייעו לכם להשלים הדברת נמלים טבעית בבית בכוחות עצמכם:לאחר היכרות קצרה עם מספר נתונים חשובים אודות הנמלים בדירתכם, חשוב שתכירו מגוון שיטות הדברת נמלים טבעית בבית. אנשים רבים כיום בוחרים בשיטות הדברת נמלים טבעית בבית ללא צורך בסיוע של אנשי מקצוע וללא כל פגיעה בנמלים הנמצאות בדיררתם.

  • שימוש בחומץ

ריח החומץ חזק ולא נעים במיוחד, מה שמרחיק לא מעט זנים של נמלים מקרבתו. רוצים להרחיק את הנמלים בדירתכם? עשו שימוש בחומץ בקרבת מקום מושבם. ישנן מספר אפשרויות שונות להרחיק נמלים בעזרת חומץ, ביניהן ניתן לערבב מעט חומץ עם מים ולמרוח בקרבת מקום מושב הנמלים, ניתן להוסיף מעט חומץ לחומרי הניקוי בעזרתם אתם מנקים את דירתכם וניתן אף לפתוח בקבוק חומץ בסמוך למוקד הנמלים.

  • שימוש בקליפות הדרים

שיטה נוספת בעזרתה ניתן להשלים הדברת נמלים טבעית בבית היא בעזרת שימוש בקליפות הדרים. הנמלים לא אוהבות את ריח קליפות ההדרים, מה שגורם להן להתרחק בכל פעם שהוא מופיע. רוצים לוודא שהנמלים יעתיקו את מקום מושבם מדירתכם למקום אחר? השאירו קליפות הדרים רבות בסמוך למקום מושבן. אפשרות נוספת היא להרתיח מים עם קליפות הדרים ולרסס את המים על הנמלים בדירתכם. אפשרות זו אף היא תסייע להרחקת הנמלים בדרך טבעית לחלוטין.

  • שימוש בפלפל שחור

הריח של הפלפל השחור אף הוא גורם לנמלים להתרחק. אנשים רבים מדווחים כי ריח הפלפל השחור סייע להם למגר את הופעתם של הנמלים בדירתם. רוצים לשמור על הנמלים חיות? פזרו מעט פלפל שחור באזור מוקד מחילת הנמלים והבטיחו את בריחתן תוך זמן קצר.

הכירו את שיטות ההדברה המסורתיותשיטה נוספת בעזרתה ניתן להשלים הדברת נמלים טבעית בבית היא בעזרת שימוש בקליפות הדרים.

כלל השיטות הללו הן דרכים טבעיות להדברת נמלים טבעית בבית. אנשים רבים כיום מתמודדים עם הנמלים בדירתם באופן עצמאי וללא סיוע של מדבירים מקצועיים. השיטות הללו יאפשרו לכם להרחיק את הנמלים מדירתכם ללא כל פגיעה בהם, אך חשוב להדגיש כי הן לא תמיד יועילו. ניסיתם להרחיק את הנמלים ללא הצלחה? חשוב שתכירו את שיטות ההדברה הנוספות.

  • הדברה בריסוס

אחת משיטות ההדבקה השכיחות ביותר להתמודדות עם נמלים היא הדברה בריסוס. ריסוס ישיר של חומרי הדברה על הנמלים יאפשר לכם לראות את מותן באופן מיידי, אך שיטה זו אינה פותרת את הבעיה מהשורש. קן הנמלים עדיין קיים באזור דירתכם, כך שמהר מאוד הנמלים יחזרו לסורן.

  • הדברה ממוקדת

שיטת הדברה נוספת ושכיחה לא פחות היא שיטת הדברה ממוקדת. שיטת ההדברה הממוקדת נעשית בעזרת ג'ל מורעל או גרגירים מורעלים. הנמלים בטוחות שהג'ל או הגרגירים הם אוכל, ומובילות את הפיתיון למלכת הקן. המלכה אוכלת ומתה, מה שגורם להתפזרות הקן כולו. אין קן נמלים ללא מלכה, כך שהדברה ממוקדת זו תוביל לפיתרון הבעיה כולה ולהרחקת הקן מחלל דירתכם.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נמלים רבות בדירתכם היא לשלב את שתי שיטות ההדברה. הריסוס הישיר יתן מענה מהיר לנמלים המצויות בדירתכם, וההדברה הממוקדת תבטיח לפתור את הבעיה מהשורש ולהרחיק את קן הנמלים מהדירה שלכם.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!