הדברת נמלים באופן טבעי

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת נמלים באופן טבעיהדברת נמלים באופן טבעי

סובלים ממכת נמלים בבית, אבל מעדיפים להיפטר מהבעיה באמצעים טבעיים וללא הדברה כימית? ישנם כמה פתרונות שתוכלו ליישם, אבל זה ידרוש מכם גם הקפדה על כללי התנהלות בבית וגם על יישום של חומרים טבעיים שונים דוחים נמלים, עליהם נפרט ממש כאן בשורות הבאות. אז האם ניתן לבצע הדברת נמלים באופן טבעי? האם אתם יכולים לעשות את זה לגמרי בעצמכם? מתי כדאי לערב איש מקצוע? כל התשובות לכל השאלות פה בהמשך.

 

הדברת נמלים באופן טבעי – האם זה אפשרי?

ובכן, התשובה היא כן ולא. ככלל, נמלים יכולות להגיע וגם מגיעות, לכל מקום בו הן יכולות למצוא מזון שאותו ניתן לשאת לקן. לנמלים אין זיכרון וגם אם בשבוע שעבר הן לא יכלו להיכנס לביתכם בגלל הדברה שעשיתם, זה לא אומר שום דבר על היכולת שלהן להיכנס אליו היום. המשמעות היא שבכדי להדביר נמלים באופן טבעי, או שלא באופן טבעי, חשוב מאוד לאמץ שגרה שתומכת במטרה ולא ניתן להסתפק בפעולה אחת של זבנג וגמרנו. אז האם זה אפשרי? כן, זה אפשרי אבל כתלות בהיקף הבעיה ובהקפדה שלכם בהתמודדות איתה באופן רציף.

מהם הפתרונות הטבעיים להדברת נמלים?

הדברת נמלים באופן טבעי מבוססת על שימוש בחומרים טבעיים שניתן למצוא בכל מטבח ולכל הפחות בכל סופר מרקט. להלן מספר חומרים שאיתם תוכלו לדחות נמלים ולהרחיק אותן מביתכם:

  • קליפות הדרים – קליפות פירות הדר כמו תפוזים, קלמנטינה, אשכוליות או לימונים, מכילות בתוכן חומר חומצי שמרתיע מאוד נמלים ולכן מומלץ מאוד להכין תמצית שאותה תוכלו ליישם באופן קבוע. הכנת התמצית מבוצעת באמצעות הרתחת מים בסיר עם קליפות הדר, באופן שממצה את החומרים מהקליפה אל תוך המים. לאחר מכן, יש לצמצם את התמיסה כמה שיותר ולאחסן בבקבוק שפריצר. כעת, תוכלו ליישם את התמצית על גבי משטח השיש, השולחן, אדן החלון, הכניסה לבית וכל מקום אחר ממנו נוהגות נמלים לחדור אל ביתכם.

  • מקלות קינמון – מקלות קינמון נחשבים גם הם לדוחי נמלים ידועים והשימוש בהם הוא מאוד פשוט – פזרו אותם במספר מיקומים באזורים הרגישים של הבית ובכלל זה במטבח, לצד החלונות או בנתיבים שמצאתם דרכם חודרות הנמלים לביתכם.

  • חומץ – חומץ הוא חומר ההדברה הטבעי המוכר ביותר ואותו ניתן לרכוש מוכן בסופר מרקט וליישם על גבי משטחים בצורה קלה מאוד. את החומץ תוכלו לערבב דלי השטיפה של רצפת הבית וכן למרוח אותו על השיש, שולחן האוכל ואדני החלונות בכל משימת ניקוי של המטבח. לא חייבים למרוח חומץ נקי וניתן למהול אותו עם מים, כך שאתם עצמכם לא תהיו מוטרדים מריח החומץ, אך הוא יספיק בכדי לדחות ולהרחיק את הנמלים מביתכם.

 

ומה אם כל זה לא עוזר?

השימוש בפתרונות הדברת נמלים באופן טבעי לא יכול בדרך כלל להשיג את התוצאות, אם לא מקפידים על כללים נוספים כמו איטום נאות של הבית, איטום חריצים וסדקים דרכם חודרות הנמלים והקפדה על ניקיון כללי של חדר המטבח והרצפה בכל עת. ככל שתספקו לנמלים פחות סיבות לבוא, כך האינטרס שלהן להגיע אליכם יקטן. זה מאוד פשוט ואפילו מתמטי. בשורה התחתונה, הדברת נמלים באופן טבעי משלבת התנהלות נכונה ואיטום נכון של הבית בפני כניסת נמלים מחד ובמקביל, יישום של חומרים טבעיים הידועים כדוחי נמלים.

מתי קוראים לאיש מקצוע?

אם כל זה לא עבד לכם, וזה יכול בהחלט להיות המצב אם אתם מתגוררים באזור כפרי, מיוער או מדברי, או באזור שרמת ההיגיינה הכללית שלו לקויה, אתם כנראה תחושו ירידה מסוימת בהיקף התופעה אבל לא בטוח שתוכלו למנוע אותה לחלוטין. במקרה כזה, תוכלו כמובן להזעיק מדביר מקצועי, שיוכל להציע לכם הדברה כימית סטנדרטית מחד, או הדברה ירוקה המבוססת על חומרים טבעיים אורגניים, אם חשוב לכם להשלים את משימת ההדברה באופן טבעי. בכל מקרה, גם אם קראתם למדביר מקצועי, תוקף ההדברה הוא לא לנצח ובכל מקרה יהיה עליכם לאמץ לעצמכם שגרה נכונה למניעת הגעה של נמלים לביתכם. יישום שגרתי של החומרים הטבעיים אותם פירטנו לעיל, יכול להשלים את המלאכה ובמקרים רבים, יישום שלהם לאורך זמן, יאפשר לכם להשיג את התוצאה המיוחלת בטווח הארוך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!