הדברת קרציות בקדימה

שלמו פחות ! קבלו יותר !

 

הדברת קרציות בקדימהאין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם מסוכנים לנו בני האדם, הדבר הופך למפגע תברואתי ובריאותי כאחד.

מיהן קרציות?

הקרציות הינן טפיל ממשפחת העכבישניים שמחפשות פונדקאי בדמותם של כלבים, חתולים, יונקים אחרים, עופות ואף בני אדם על מנת למצוץ להם את הדם. ישנם מגוון רב של סוגי קרציות החיות בארצנו שידועות בתור מעבירות מחלות כאשר המוכרת מביניהם הינה כאמור קדחת הקרציות אך פרט אליה יכולות לעבור גם מחלות אחרות. הקרציות מסוכנות לא רק עבור בעלי החיים אלא גם לנו בני האדם כיוון שברגע שקרציה נטפלת לבן אדם בתור הפונדקאי שלה ומוצצת ממנו את הדם היא עלולה להעביר לו את אותן מחלות מסוכנות שעלולות לגרום במקרים מסויימים אף למוות.

מהי עונת הקרציות?

את הקרציות ניתן לפגוש לאורך כל השנה בארצנו תודות לעובדה שהן מעדיפות אקלים חם ולח, ממנו הן יכולות להנות בכל השנה בארצנו, אך הן נפוצות יותר כאמור בחודשי הקיץ לאור העובדה שמזג האויר מתאים להן הרבה יותר.
רבים חושבים שהדברת קרציות בקדימה אפקטיבית ונעשית אך ורק בגינות ומרחבים ציבוריים, אך כאשר מתחילה עונת הקיץ, בה הפעילות של הקרציות הינה גדולה יותר יותר ויותר אנשים מבקשים לבצע הדברת קרציות בקדימה גם במרחבים הביתיים על מנת להיפטר כמה שיותר מהר מן הקרציות.

 

כיצד ניתן להימנע מהדברת קרציות בקדימה?

אז כפי שציינו עונת הקיץ היא אכן העונה בה אנו פוגשים את הקרציות בתדירות הרבה יותר גבוהה כתוצאה ממזג האויר. לכן, זו גם העונה בה בעלי חיות מחמד רבים מתחילים לטפל בהן טיפול מונע נגד קרציות. הדבר הוא טעות יסוד חמורה שכן אנו נתקלים במצבים בהם בעל חיים שעובר טיפול נגד קרציות אך ורק בקיץ יסבול בכל זאת מקרציות בעוד שבעל חיים שמטופל לאורך כל השנה נגד קרציות לא יסבול מהן. לאור האמור לעיל, מומלץ לבצע טיפול מונע נגד קרציות בחיית המחמד לאורך כל השנה על מנת למנוע את ההיתכנות לכך שהוא יסבול מקרציות בעונת הקיץ.

 

ישנם אמצעים רבים שבעזרתם ניתן להדביר את בעל החיים כגון קולר נגד קרציות, אבקה אותה ניתן לפזר על חיית המחמד, טיפות מיוחדות ואף חטיפים נגד קרציות שפותחו לאחרונה.

 

טיפים לשימוש במוצרים נוגדי קרציות

הדברת קרציות בבית בקדימהחשוב מאוד לעקוב אחרי הוראות היצרן של המוצר בו בחרנו כאשר אנו מבצעים את הטיפול המונע בחיית המחמד שלנו שכן מדובר במוצר עם חומרים פעילים שאם נשתמש בו בניגוד להוראות הוא עלול לגרום נזק לחיית המחמד שלנו. בנוסף, לאחר זמן מה שהמוצר קיים בשוק הקרציות הופכות לחסינות בפניו ולעיתים גם כאשר אתם משתמשים במוצר שכזה אתם עלולים לפגוש קרציות על חיית המחמד שלכם.

 

במקרה כזה ניתן לשקול להחליף מוצר או לרכוש מוצר עם יותר חומר פעיל. דבר נוסף שכדאי לעשות הוא בדיקה ויזואלית של חיית המחמד לאחר טיולים במיוחד בחודשי הקיץ. לעיתים לאחר טיול בפארק או טיול בחיק הטבע, חיית המחמד שלנו נחשפת לכמות גבוהה של קרציות שכן אלו הם מקומות שלא בוצעה בהם הדברה. לכן, לפני שנכנסים הביתה מומלץ לבדוק את כפות הרגלים, הבטן, ואיזורים נסתרים אחרים של חיית המחמד שלנו כמו מפרקי הרגליים, מפרק הזנב ועוד ולוודא כי אנו לא מכניסים קרציות אלינו הביתה. אפילו לאחר ביקור בהן מבוצעת הדברת קרציות בקדימה, כמו גינת כלבים למשל, מומלץ בחום לבדוק את חיית המחמד לפני שנכנסים הביתה.

 

כיצד מבוצעת הדברת קרציות בקדימה?

ניתן לחלק את הנושא של הדברת קרציות בקדימה לשלושה חלקים כאשר קודם כל נעזוק בהדברת המרחבים הציבוריים. כפי שציינו מספר פעמים כבר ההופעה של הקרציות מתגברת בעיקר בחודשי הקיץ, בהם האקלים הוא אולטימטיבי עבורן. לכן, בעיקר בחודשים האלה יש לשים לב על הימצאותן של קרציות במרחבים ציבוריים כמו גינות כלבים, גנים ציבוריים וכדומה. במידה והבחנתם כי חיית המחמד שלכם סובלת מקרציות לאחר ביקור בגינת כלבים למשל חשוב מאוד לדווח לעיריה בהקדם.

 

הסיבה לכך היא שהדברת קרציות בקדימה לא מתבצעת בתור פעולה מונעת אלא רק בתור הדברה מטפלת, כלומר לאחר שזיהינו איזור שנגוע בקרציות. חשוב להבין כי הדברת קרציות בקדימה נעשית אך ורק בתור פעולה מטפלת ולא בתור פעולה מונעת מהסיבה לכך שהחומר הפעיל בו מבוצעת ההדברה נגד הקרציות מתנדף מהר וההדברה הופכת ללא אפקטיבית לאחר מספר ימים ולכן הדברת קרציות בתור פעולה מונעת עלולה להתפרש בתור בזבוז של כסף. בנוסף, במידה וזיהיתם כי חיית המחמד שלכם סובלת מקרציות אותה היא מביאה ככל הנראה מהגינה הפרטית בבית שלכם, עליכם לבצע הדברה בגינה באופן מיידי.

 

איך הופכים את ההדברה לאפקטיבית?

הדברת קרציות בקדימה מחירעל מנת שהדברת קרציות בקדימה בגינה שלכם תהיה אפקטיבית עליכם לנקוט בסרט פעולות לפני הגעתו של המדביר. קודם כל עליכם לכסח את הדשא כמה שיותר צמוד לבואו של המדביר, רצוי אף לעשות זאת יום לפני בואו. מעבר לכך, אספו את כל הגזם והעלים שנשרו מן העצים בגינה שלכם על מנת שזו תהיה כמה שיותר נקייה ומוכנה לקראת הריסוס.

 

ביצוע כלל הפעולות הללו יבטיח את העובדה שהריסוס יהיה כמה שיותר אפקטיבי שכן החומר הפעיל יגיע לכל החלקים בגינה ולא יהיו חלקים נסתרים בהם הקרציות יכולות להסתתר.

 

במידה ואין לנו גינה ובכל זאת זיהינו כי חיית המחמד סובלת מקרציות לא תהיה לנו ברירה לבצע הדברת קרציות בקדימה בבית שלנו. גם להדברה ביתית עלינו להתכונן שכן קודם כל עלינו לנקות את הבית היטב, לבצע שאיבה של השטיחים במידה ויש לנו בבית אך בנוסף לכל אלו עלינו להסתיר את כל החפצים של חיית המחמד במהלך הריסוס כמו למשל צלוחית האוכל והשתייה שלה, צעצועים בהם חיית המחמד משחקת ונמצאים פזורים ברחבי הבית ועוד. כמו כן מומלץ להיוועץ עם המדביר כמה זמן בדיוק על חיית המחמד לשהות מחוץ לבית שכן ייתכן ותיאלצו למצוא לה מקום בו תיאלץ לשהות מספר שעות ואף לילה אחד. לפני החזרת חיית המחמד לביתכם וודאו כי הבית אכן יבש מן הריסוס ובכל מקרה מומלץ לקחת מראש את שם החומר בו נעשה שימוש למקרה שאתם רואים לאחר הריסוס שחיית המחמד לא חשה בטוב.

 

מה המחיר של הדברת קרציות בקדימה?

המחיר של הדברת קרציות בקדימה משופע בעיקר מגודל השטח בו נצטרך לבצע את ההדברה. במידה והשטח אותו נצטרך להדביר הינו גינה פרטית גדולה יחסית המחיר ינוע בדרך כלל בין 450 ש״ח ל-550 ש״ח כאשר במידה ומדובר בגינה קטנה יותר המחירים ירדו לטווח שבין 300 ש״ח ל- 400 ש״ח. באם נרצה לבצע הדברת קרציות בקדימה בתוך הדירה שלנו המחירים ינועו בין 250 ש״ח ל-400 ש״ח, כתלות בגודלה של הדירה כמובן. חשוב מאוד לוודא כי חלק מהצעת המחיר שהמדביר נותן לכן קיימת אחריות על הריסוס במידה ובעיית הקרציות אינה נפטרת.

לשאלות נוספות פנו אלינו – מרכז ההדברה הישראלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת קרציות בחריש

  אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם

הדברת קרציות בעומר

  אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם

הדברת קרציות בתל-אביב

  אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם

הדברת קרציות ביפו

  אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם

הדברת קרציות בקריות

  אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם

הדברת קרציות בשוהם

  אין ספק שאחד הדברים הפחות נעימים עבורנו בני האדם הם מזיקים במרחב הביתי אך כאשר מדובר במזיקים כגון פשפשים, מקקים, קרציות, ועוד. הם גם

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!