מרחיק ג'וקים – כי לפעמים דרוש איש מקצוע!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מכירים את תחושת הבהלה שאוחזת בכם כשאתם מזהים בזווית העין משהו קטן וכהה, אבל אחרי שהחסרתם פעימה, אתם מבינים שמדובר בכתם קטן על הרצפה? בוודאי שאתם מכירים, כולנו מכירים את התחושה הזאת. יחד עם זאת, יש אנשים שחיים בבתים מוכי ג'וקים בהם מופיעה התחושה הזאת כמעט על בסיס קבוע. ייתכן שגם ניסיתם בעבר להתמודד עם הבעיה והזמנתם מרחיק ג'וקים שייטפל בה, אבל משום מה זה לא כל כך עובד וגם אם אתם לא פוגשים ג'וקים חיים, אתם פוגשים אותם מתים. זאת אמנם לא אותה חוויה, אבל גם פה מדובר בחוויה לא פשוטה. אז מה עושים? התשובות בשורות הבאות.

מרחיק ג'וקים

הדברת ג'וקים – ההדברה הפופולארית ביותר בעולם

אם נוציא מהמשוואה את ההדברות החקלאיות המבוצעות בכל יום בכל רחבי העולם, הדברת ג'וקים היא ללא ספק ההדברה השכיחה ביותר בדירות, בבתים פרטיים, במשרדים ובמפעלי תעשייה. הסיבה לכך היא די ברורה: הג'וקים חיים במחילות הביוב שנמצאות מתחת לכל מבנה והקרבה הזאת שלהם אל אזור המחייה שלנו, יכולה לייצר לא מעט חיכוכים, במיוחד החל מהאביב ועד בוא הסתיו. המשמעות היא שא' אתם לגמרי לא לבד וב' שישנו ניסיון רב בסוג זה של הדברה וגם אם עד היום לא הצלחתם להתמודד עם הבעיה בצורה יעילה, התשובה נמצאת אי שם ואתם רק צריכים למצוא מרחיק ג'וקים שיוכל לתת לכם אותה.

לפני הזמנת מרחיק ג'וקים – מה אתם צריכים לדעת?

עוד לפני שאתם יוצאים לחיפוש אחר מומחה להדברת ג'וקים, חשוב שגם אתם תדעו את החלקים בתהליך שבהם לכם יש השפעה מכרעת. המרכיב החשוב ביותר בהיבט זה הוא עיתוי ההדברה. אנשים הסובלים מנוכחות גבוהה של ג'וקים באזור המגורים שלהם יזמינו בסופו של דבר איש מקצוע, גם אם לא טרחו לעשות זאת מראש. העניין הוא שלעיתוי ההזמנה של מרחיק ג'וקים יש השפעה קריטית על התוצאות. ככלל, במהלך החורף נמצאים הג'וקים במעין מצב של תרדמת בתוך מחילות הביוב ובמקומות מסתור תת קרקעיים. עם בוא האביב הם מתחילים לצאת החוצה מהחורים ואז מתחילה "החגיגה" ממנה אתם כל כך חוששים.

ככל שתקדימו עם ביצוע ההדברה, כך תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר וכך גם תוכלו לחסוך מעצמכם את המראות של ג'וקים מתים שוכבים על גבם, מראה אשר לכשעצמו יכול לעורר בנו חלחלה לא קטנה. במילים אחרות, את ההדברה אתם רוצים לבצע כבר עם בוא האביב, רגע לפני שיוצאים הג'וקים מהחורים שלהם ונכנסים למרחב המחייה שלכם. אם תאחרו עם הפעולה, הג'וקים כבר יחדרו למרחב המחייה שלכם ואז ההדברה תוכל אמנם להרוג אותם, אבל הגופות תשארנה בתוך הבית. כאשר אתם מבצעים את ההדברה מראש, אתם למעשה מבטיחים שמלכתחילה הג'וקים לא יוכלו להיכנס לבית שלכם, לא תצטרכו להתמודד עם מראה הגופות ההפוכות שלהם וסביר להניח שהם פשוט יחפשו בית אחר, בו הם יוכלו לזכות לקצת יותר הצלחה. על כן, הקפידו תמיד להזמין מרחיק ג'וקים כבר עם בוא האביב, ואל תמתינו לרגע בו כבר לא תוכלו לעמוד בסיטואציה, מתישהו בשיא הקיץ.

בחירת מדביר – אחריות שלכם

מרכיב נוסף שנמצא לגמרי באחריותכם הוא בחירת המדביר ואם כבר ניסיתם להתמודד בחוסר הצלחה עם בעיית הג'וקים שלכם בעבר, אתם יכולים להעריך עד כמה חשוב המרכיב הזה. על פי החוק במדינת ישראל, שירותי הדברה יכולים להיות מסופקים אך ורק על ידי מדביר מקצועי שהוסמך לכך ואשר מחזיק בידיו רישיון הדברה. למרבה הצער, לא כל מי שמציע שירותי הדברה אכן מחזיק ברישיון כזה. עבודה עם מרחיק ג'וקים מורשה הוא תנאי הכרחי בסיסי להבטחת הרמה המקצועית של ההדברה ולא פחות חשוב מכך, להבטחת מחיר הוגן ושירות ראוי. מדביר מוסמך יהיה בדרך כלל אחראי הרבה יותר מאשר אדם שבאופן מודע מתעורר בכל בוקר ליום עבודה שכל כולו מנוגד לחוק. מדביר מוסמך הוא גם איש מקצוע שעבר השתלמויות מקצועיות מתאימות ומתעדכן בכל האמצעים החדשים והטכניקות החדשות, המיועדים כולם להבטיח רמה גבוהה יותר של הצלחה בהתמודדות עם הג'וקים.

המקצועיות והיסודיות באחריות המדביר – הפיקוח באחריותכם

דבר נוסף שיכול מאוד לסייע לכם להבטיח שהפעם זה יעבוד כמו שצריך הוא להבין את תפקידכם בפיקוח על איש המקצוע. קחו בחשבון שכאשר אתם מזמינים שירותי הדברה, ישנם עוד אלפי בתים בסביבתכם שמזמינים בדיוק את אותו שירות. המשמעות היא שמדבירים עובדים בדרך כלל בלחצי זמן גבוהים ולכן מנסים להשלים כל משימה כמה שיותר מהר, לעיתים על חשבון הלקוח ועל חשבון הצלחת ההדברה. כדי להבטיח את יעילות ההדברה, חשוב שאתם תהיו נוכחים שם לצדו של מרחיק ג'וקים מקצועי, תעקבו אחר עבודתו, תוודאו שהוא מרסס חומר מספק, שהוא מכסה את כל המרחב, שהוא נכנס גם לפינות הנסתרות באזור המטבח, בחדרי השינה ובחדרים הרטובים (אמבטיה, שירותים ומטבח). כמו כן, אם אתם מתגוררים בבית פרטי, אתם רוצים לוודא שהמדביר מבצע הדברה גם בסביבה החיצונית של הבית, בקו החיבור של קירות החוץ עם הקרקע, מסביב לחלונות ודלתות הכניסה וכמובן, אם יש מנול (בור ביוב) בגינה, אז גם סביב המנול ואפילו בתוכו.

בבניינים משותפים – כדאי לעבוד ביחד

אם אתם מתגוררים בבניין משותף, אתם רוצים לאגד את כלל הדיירים ולהזמין מרחיק ג'וקים מקצועי, שיטפל בכל הדירות בבניין. פעם אחת, מודל זה יבטיח לכם את המחיר הטוב ביותר בשוק ולבטח טוב יותר מזה שתוכלו להשיג בעצמכם. פעם שניה, מודל זה יבטיח ריסוס אפקטיבי של כל המרחבים הנדרשים, לרבות חדר המדרגות, חצר הבניין והכי חשוב, בור הביוב של הבניין. בביצוע ריסוס כולל לכל דיירי הבניין, תוכלו לשלב בשירות גם ריסוס של בור הביוב המרכזי של הבניין והכוונה היא לריסוס בתוך בור הביוב. ריסוס של בור הביוב יכול להגביר את יעילות ההדברה בעשרות אחוזים ואם אכן תקפידו לבצע אותו, סביר להניח שהקיץ לא תפגשו ג'וקים כלל.

מרחיק ג'וקים

ומה לגבי מחיר?

עלות השירות של מרחיק ג'וקים אמורה לנוע בטווח של מאות בודדות של שקלים לדירת 3-4 חדרים. אם תזמינו שירות כולל לכל דיירי הבניין בבניין משותף, תוכלו ליהנות אפילו ממחיר נמוך עוד יותר עבור כל דייר ודייר. בכל מקרה, כדאי לפנות לפחות לשניים שלושה מדבירים, לבקש הצעת מחיר ולבצע השוואת מחירים ביניהם. יחד עם זאת, בהצעות המחיר אתם רוצים לבחון לא רק את המספר הסופי המופיע בתחתית הדף, אלא גם ובעיקר את מרכיבי השירות המובטחים לכם, לרבות הדברה חיצונית של מרחב החוץ במבנה וכן הדברה בתוך בור הביוב של המבנה. כל הדברים האלה צריכים להיות רשומים ומוסכמים מראש ואתם בהחלט לא רוצים שפתאום, אחרי שהגיע כבר מרחיק ג'וקים לביתכם, יתווספו מרכיבי שירות חדשים שגם ינפחו את התשלום הסופי שתצטרכו לשלם. ככל שתעגנו את רכיבי השירות ותנאי השירות מראש, כך תוכלו להיות בטוחים שההצעה שקיבלתם היא סופית ושלא תצטרכו להתמודד עם כל מיני תוספות שאותן תרגישו כורח לאשר בזמן אמת.

ראו גם: מדביר ג'וקים מומלץ | מדביר מורשה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברה בחריש

  זקוקים להדברה בחריש? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בעומר

  זקוקים להדברה בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בתל-אביב

  זקוקים להדברה בתל-אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה ביפו

  זקוקים להדברה ביפו? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בקריות

  זקוקים להדברה בקריות? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

הדברה בשוהם

  זקוקים להדברה בשוהם? הגעתם בדיוק למקום הנכון המדריך הבא יסביר לכם על סוגי ההדברות השונות ועל איך ניתן למנוע היתקלות וכניסה של מזיקים לתוך

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!