מדביר ג'וקים מומלץ – לבחור את הטוב ביותר!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אם יש מזיק אחד שתעשיית ההדברה כולה חייבת לו תודה גדולה הלוא הוא הג'וק. הדברת מקקים הוא ללא ספק השירות השכיח ביותר והמבוקש ביותר בעולם ההדברה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. למעשה, מדבירים רבים אינם מספקים אף שירות הדברה אחר פרט לשירות הדברת מקקים והפרט "השולי" הזה יכול להתגלות כמו פרט חשוב מאוד כאשר מחפשים מדביר ג'וקים מומלץ. אז מה אתם צריכים לבדוק בחיפוש אחר מדביר מומלץ ומהיכן נכון וכדאי להשיג את ההמלצות? על כל זה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

מדביר ג'וקים מומלץ

ג'וקים – למה הם כל כך מטרידים אותנו?

זה בטח לא יפתיע אתכם לגלות, שסביב הנושא של פוביה מג'וקים נערכו אינספור מחקרים פסיכולוגיים, שמטרתם לברר מדוע אנחנו כל כך פוחדים מג'וקים. אין לנו שום יומרה לתמצת בשורות אלה את תוצאות המחקרים האלה, אבל האמת אינה משתנה – ג'וקים פשוט מפחידים אותנו, או לכל הפחות מגעילים אותנו. אפשר לתלות זאת בצורה שלהם, במחושים הארוכים, ברגליים המשוננות שלהם ובעיקר בתנועה המהירה שלהם. כל אלה הופכים אותם ליצורים שקשה לנו לשלוט בהם ושהדבר האחרון שנרצה להרגיש הוא אותם על עור גופנו. מכל הסיבות האלה, מרבית האנשים יגיעו גם עד קצה העולם כדי לוודא שבקיץ הקרוב הם לא ייתקלו באף ג'וק בביתם וזה, כאמור, מספק לא מעט ביזנס לתעשיית ההדברה.

כיצד מבוצעת הדברת ג'וקים?

אם אתם מחפשים מדביר ג'וקים מומלץ, אתם לא עושים זאת לחינם. סביר להניח שבעבר כבר הזמנתם שירותי הדברת מקקים וגיליתם שהם לא עזרו במיוחד. במקרים רבים, אכן מדובר בביצוע כושל של משימת ההדברה, אך במקרים אחרים, האשמה יכולה להיות מוטלת גם עליכם ומייד תבינו מדוע. ככלל, הדברת ג'וקים מבוצעת באמצעות חומרים רעילים, המפוזרים במרחב במטרה לחשוף אליהם את הג'וקים שמסתובבים באותו מרחב. חשיפת הג'וק לרעל, גורמת לו בדרך כלל לכשל במערכת העצבים, שבתוך דקות מובילה לשיתוק ולאחר מכן גם למוות. חומרים אלה הם רעילים במיוחד עבור הג'וקים ולכן נחשבים למאוד אפקטיביים, אך יכולים להיות רעילים גם לבני אדם וחיות מחמד ולכן השימוש בהם צריך להיות מדוד ומדויק וברישיון בלבד.

העיקרון על פיו עובד כל מדביר ג'וקים מומלץ הוא עיקרון של פיזור אסטרטגי של חומר ההדברה. פיזור אסטרטגי משמעותי ריסוס של כל האזורים בהם צפויים הג'וקים לעבור במסעותיהם ברחבי הבית שלכם. זה אומר סביב כיורים, לאורך כל קווי החיבור בין הרצפה לקירות הבית, מסביב לחלונות והדלתות, פתחי ניקוז רצפתיים וכן הלאה. כמו כן, בכדי למזער את הגישה של הג'וקים אל תוך ביתכם, רצוי מאוד לרסס גם מסביב לבור הביוב, אם קיים כזה בקרבת הבית. מדביר ג'וקים מומלץ ידאג לפזר גם חומר הדברה בתוך בור הביוב עצמו (מנול) ובכך יסייע לכם להיפטר מכמויות גדולות מאוכלוסיית הג'וקים שיכולה לאיים על ביתכם. למרבה הצער, מדבירים רבים עושים שימוש בחומרי הדברה שאינם יעילים מספיק, או אינם מקפידים לבצע פיזור אסטרטגי נכון של החומר, כך שבסופו של דבר, מצליחים הג'וקים למצוא את ערוצי הכניסה הבטוחים אל ביתכם.

הכי חשוב – מתי עושים את ההדברה

כפי שאמרנו קודם לכן, כישלון של תהליך הדברה לא ניתן תמיד להיות מושלך על כתפיו של המדביר וייתכן שגם לכם יש חלק בכישלון. החלק הזה רלוונטי לעיתוי בו אתם מזמינים מדביר ג'וקים מומלץ. ככלל, במהלך החורף, נוהגים החורף להיכנס למעמקי מערכת הביוב ולשהות שם לאורך כל החורף במעין מצב של תרדמת. יחד עם זאת, עם הסימנים הראשונים של האביב, מתחילה תכונה רבה בממלכת הג'וקים וכולם מתחילים לחפש ערוצי כניסה לכל מרחב בו הם יוכלו למצוא מזון או במילים אחרות, לבית שלכם. לאחר מכן, לאורך כל הקיץ ועד אמצע הסתיו, עלולים הג'וקים לשרוץ בביתכם, במיוחד אם אתם דואגים להשאיר להם שיירי מזון על הרצפה, על השיש, מאחורי המקרר וכן הלאה. כך למשל, המקק הגרמני אוהב מאוד את אזור המקרר, בעיקר לאור החום שפולט מנוע המקרר, אבל גם בגלל שבדרך כלל מדובר בפינה די מזוהמת, בה מצטברים פירורי ושיירי מזון אטרקטיביים מאוד לג'וקים.

כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר של מהלך הדברה, חשוב מאוד להזמין מדביר ג'וקים מומלץ כבר בתחילת עד אמצע האביב. הסיבה לכך היא, שאם ג'וקים מסוימים מצאו כבר את דרכם אל תוך ביתכם, הם עשויים לבנות "מוצב קדמי" בתוך הבית ושם יוכלו להתרבות ולשהות במהלך הקיץ כולו. במקרה כזה, לא משנה כמה ריססתם מסביב לבית, הצרה נמצאת כבר בתוך הבית. ריסוס מתוזמן לתחילת האביב יסייע לכם גם להיפטר מהמראות של גופות ג'וקים במהלך הקיץ. מאחר והריסוס מבוצע עוד לפני שהג'וקים חודרים לבית, גם לא תצטרכו להתמודד עם מקרי מוות שלהם בתוך ביתכם. על כן, ובמיוחד אם אתם סובלים מג'וקים על בסיס קבוע בכל שנה מחדש, הקפידו להזמין מדביר ג'וקים מומלץ כבר עם בוא האביב.

מדביר ג'וקים מומלץ

מיהו מדביר ג'וקים מומלץ ומה הופך אותו לכזה?

אז אתם מחפשים מדביר ג'וקים מומלץ, אבל מה הופך אותו למומלץ ואיך תזהו אותו? ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, ישנם מדבירים רבים שאינם מציעים אף שירות הדברה אחר פרט להדברת מקקים בבתים פרטיים ודירות. ככלל, זה לא אומר שלא מדובר במדבירים מקצועיים, אבל זה בהחלט יכול להוות סממן לגישה לא מקצועית למקצוע ההדברה בכלל. בחיפוש מדביר ג'וקים מומלץ, אתם רוצים התמקד דווקא במדבירים שמציעים מגוון רחב של שירותי הדברה ושגם מציעים את השירותים שלהם למגוון רחב של סוגי לקוחות, קרי בתים פרטיים, דירות, משרדים, בתי עסק, מפעלים, מבני ציבור וכן הלאה. ככל שמגוון השירותים והלקוחות גדול יותר, כך גם מגוון היכולות גדול יותר וכך גם אפשר להניח מחויבות רבה יותר של המדביר ללקוחותיו ולמקצוע שלו.

כמו כן, כדאי לדעת שעיסוק בתחום ההדברה בישראל מחייב רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. באתר המשרד תוכלו למצוא את מאגר המדבירים המורשים בישראל (מעל 2,000 מדבירים מורשים). מדבירים אלה הם בעלי רישוי בשלוש דרגות שונות, שהבסיסית ביותר מאפשרת הדברה בדירות ובתים משותפים, בעוד הדרגות הגבוהות יותר מאפשרות הדברה של מבני ציבור, מפעלים ושטחים פתוחים וכן ביצוע הדברה באיוד. גם פה, ככל שדרגת הרישוי גבוהה יותר, כך אתם יכולים להניח רמה מקצועית גבוהה יותר.

לבסוף, המלצות מחברים, בני משפחה או שכנים יכולות מאוד לסייע לכם במציאת מדביר ג'וקים מומלץ באזורכם, במיוחד אם יש לכם המלצות חמות סביב מקרים בעייתיים, שאותו מדביר ספציפי הצליח לפתור. חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע הקשורים לעולם ההדברה ואשר על דעתם אתם סומכים במאה אחוז, יכולות לספק לכם את המקור הטוב ביותר למציאת מדביר ג'וקים מומלץ ואם יש לכם גישה לאיש מקצוע כזה, אתם בהחלט רוצים להתייעץ איתו לפני שאתם מחליטים. לעניין המחיר, לפעמים כדאי לשלם מעט יותר (והפערים הם תמיד מינוריים) וליהנות מתוצאות טובות הרבה יותר.

ראו גם: חברת הדברה מומלצת | הדברת תיקן גרמני

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
ניתן לזהות עקרבים ולהבדיל ברמת מסוכנותם ע"י זיהוי סוג העקרב, צבעו, עובי הצוותות שלו ועוד. אבל למען האמת, לא מצופה מאף אחד להתחיל לנתח את העקרב ברגע שהוא נתקל בו. בשל הסיכון הקיים במפגש עם עקרבים, מומלץ כי הוא לא יבוצע על ידכם אלא על ידי מדביר מוסמך.
הדברת עקרבים והרחקתם

עקרבים, כמו נחשים, הם מסוג המזיקים המפחידים ומטילי המורא הגדולים ביותר בקרב בני האדם. למען האמת, מתוך 21 מינים וסוגים של עקרבים החיים בישראל, רק

הדברת חרקים
הדברת נמלים בגינה

אנחנו רואים אותן צועדות בשיירה ארוכה, מתחילות בגינה וחודרות דרך החלונות, השקעים  או מתחת לדלתות. הן בדרכן לקחת מזון מתוך הבית והארונות, בדרך חזרה לקן

ריסוס נגד נמלים – המדריך

ראיתם שיירה של נמלים צועדת בבטחה במטבח שלכם. בלי לחשוב פעמיים, הורדתם את הכפכף והתחלתם להכות בהן נמרצות או שלפתם מתחת לכיור את ה-K300 או

ריסוס נמלים אפקטיבי

כבר אמרו חכמים גדולים מאתנו: "לך אל הנמלה עצל, ראה דרכה וחכם". אז כנראה יש הרבה מה ללמוד מהנמלה החרוצה אבל מצד שני, מעטים מאוד

רובנו כבר נתקלנו בעבר ברימות, אך לא ידענו שהם כאלה. פשוט נהגנו לקרוא להם ״תולעים״. אנו פוגשים ברימות הלבנות, הקטנות, הדקות והחלקלקות בד"כ במטבח, סמוך לפחי הזבל ובשאר חלקי הבית והחצר וכן, אפילו בתוך ובסמוך למזון שלנו. למרות שהן יכולות לגרום למחלות ונושאות חיידקים, עיקר הפגיעה שלהן היא אסתטית ואף אחד לא אוהב לגלות רימות באוכל שלו.
הטיפול היעיל כנגד רימות בבית

רובנו כבר נתקלנו בעבר ברימות, אך לא ידענו שהם כאלה. פשוט נהגנו לקרוא להם ״תולעים״. אנו פוגשים ברימות הלבנות, הקטנות, הדקות והחלקלקות בד"כ במטבח, סמוך

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!