מרחיק נמלים טבעי – כל האופציות הכדאיות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

נחילי נמלים שפתאום תוקפים את שיש המטבח הוא מראה שכיח למדי ביותר מדי בתים בישראל, במיוחד בבתים פרטיים הממוקמים באזורים כפריים ובדירות קרקע בבניינים משותפים. העניין הוא, שעם קצת תושייה תוכלו להתמודד עם הבעיה הזאת בצורה אפקטיבית ואם אין לכם עודפי תושייה לטיפול בדברים מעין אלה, תוכלו להזמין מרחיק נמלים טבעי, שיעשה את העבודה עבורכם. בשורות הבאות נספר לכם איך תוכלו לעשות את הדברים בעצמכם ובאילו מקרים תרצו להיעזר גם בדמותו המקצועית של מרחיק נמלים טבעי.

מרחיק נמלים טבעי

מניעה לפני הכל

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נחילי נמלים היא למנוע את הגעתם מלכתחילה. נמלים מגיעות אל בתיהם של בני אדם לא במטרה להציק להם, אלא במטרה לעשות את מה שהן יודעות לעשות הכי טוב – לאסוף מזון ולהוביל אותו לקן. זה מתחיל בנמלה אחת שמצאה פירור קטן על שיש המטבח וזה מסתיים בנחיל של מאות נמלים, המתניידות אל המטבח שלכם בטורים ארוכים בכדי לאסוף כמה שיותר אוכל בזמן הקצר שעומד לרשותן. אם הפירור הראשון לא היה שם מלכתחילה, נחיל הנמלים הזה לעולם לא היה מגיע לביתכם. על כן, כדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם נמלים באזור המגורים שלכם, אתם רוצים לסגל לעצמכם מספר הרגלים שימנעו את התופעה מראש וההרגל הראשון הוא כמובן ניקיון. בהיבט זה, חשוב לדעת שניקיון משמעותו ניקיון מוחלט ויסודי בכל עת. אתם לא רוצים להשאיר שיירי מזון וצלחות עם שיירי מזון על השיש, אתם לא רוצים להשאיר כלים מלוכלכים בכיור ואתם לא רוצים להשאיר פירורים על רצפת המטבח. למעשה, אתם לא רוצים להשאיר פירורים ושיירי מזון באף חלק של הבית באף חלק של היום. אתם פשוט צריכים להקפיד לנקות את הבית באופן שוטף ולוודא שאין שום מקור מזון שאתם משאירים זמין עבור נמלים תועות.

כמו כן, כדאי לדעת שגם מה שנראה לכם לעיתים נקי, יכול בקלות להפוך למקור מזון אטרקטיבי לנמלים. כך למשל, קופסת הסוכר שלכם, על אף שהיא סגורה ונמצאת בתוך ארון סגור, יכולה להפוך בקלות למוקד משיכה לנמלים – או שתקנו קופסה אטומה הרמטית, או שתעטפו את הקופסה בשקית ניילון בכל עת. מרחיק נמלים טבעי ימליץ לכם גם לשמור את הסוכר במקרר לצורך זה. גם צנצנות דבש וריבה, יכולות להפוך בקלות למוקד משיכה לנמלים, החודרות בקלות לאזור שמתחת למכסה ואוספות שיירים מהמעטפת החיצונית העליונה של הצנצנת. על כן ובמיוחד אם אתם סובלים ממכת נמלים באזור, הקפידו על ניקיון מוחלט, שכולל גם תשומת לב לאופן בו אתם מאחסנים את המזון.

מרחיק נמלים טבעי – חומרי הדברה/ הרחקה טבעיים

לגמרי כדי להתמודד עם מכת נמלים באזור המגורים שלכם, אתם יכולים להזמין מרחיק נמלים טבעי ואתם יכולים גם לרכוש חומר הדברה בסופר מרקט. יחד עם זאת, אם אתם רוצים מלכתחילה להגיע את הגעתם של הנמלים ואם אתם רוצים להרחיק בצורה יעילה וטבעית את אלה שכבר הגיעו, תוכלו להיעזר בשורה של חומרים טבעיים, הידועים כדוחי נמלים ואלו הם:

מקלות קינמון – עבורנו, בני האדם, מקלות קינמון יכולים להיות בעלי ניחוח וארומה מאוד אטרקטיביים ומעוררי תאבון, אבל עבור נמלים מדובר בריח דוחה ומרתיע. פיזור של מספר מקלות קינמון ברחבי המטבח ובאזורים רגישים אחרים בבית, לרבות על אדן החלון, יכול להבטיח לכם בית נקי לחלוטין מנמלים. עלי דפנה ממלאים את אותו תפקיד בדיוק והם יכולים להתאים לכם, אם אתם עצמכם לא מתחברים לרעיון של ריח קינמון בכל רחבי הבית.

חומץ – בניגוד למקלות קינמון, ריח החומץ דוחה לא רק נמלים אלא גם רבים מאיתנו. מהלו מעט חומץ עם מים ומרחו את התערובת באזורים רגישים ברחבי הבית – נגבו עם התערובת את השיש, את אדני החלונות, את הקרמיקה במטבח ובאמבטיה ואפילו שטפו את הרצפה עם מעט חומץ בתוך דלי השטיפה. אם לא תגזימו עם כמות החומץ, אתם לא תריחו אותו כלל אבל הנמלים לא תוכלנה לעמוד בריח.

קליפות הדרים – פירות הדר ידועים ברמת החומציות הגבוהה שלהם וקליפות פירות הדר ידועות כמכילות חומר חומצי שמרתיע נמלים. כדי להרחיק נמלים באמצעות קליפות הדר, פשוט פזרו מספר קליפות ברחבי הבית ובמיוחד במטבח. לחילופין, תוכלו להרתיח בסיר קטן מספר קליפות של תפוזים, קלמנטינות, לימונים, אשכוליות או כל פרי הדר אחר ולהשתמש בתערובת (לאחר שהתקררה) בכדי למרוח אותה באותה צורה בה מורחים את תערובת החומץ.

אז למה צריך מרחיק נמלים טבעי?

אחרי שסיפרנו לכם איך תוכלו להימנע לחלוטין מהגעת נמלים לביתכם, אתם כבר יודעים שלאורך זמן, סביר להניח שלא תוכלו לעמוד במבחן הזה. מרבית האנשים נוטים לשכוח מהצורך לטפל בבעיה, אחרי תקופה קצרה בה הבעיה פשוט אינה מופיעה. כמו כן, פעמים רבות אנחנו לא באמת יודעים לזהות מהיכן מגיעות הנמלים ולכן אנחנו לא משיגים כיסוי טוב של החומרים הטבעיים המרתיעים האלה בכדי להבטיח אי הגעה של הנמלים אל תוך הבית. על כן, ובמיוחד אם אתם סובלים מבעיית נמלים חמורה באזור המגורים שלכם, אתם בהחלט רוצים להזמין איש מקצוע בדמותו של מרחיק נמלים טבעי. מרחיק נמלים טבעי יודע לאתר בדיוק את הנתיבים דרכם חודרות הנמלים אל הבית שלכם, הוא מכיר את כל הרגישויות השונות במטבח וברחבי הבית והוא יודע כיצד ליישם את כל האמצעים הטבעיים הללו בצורה אפקטיבית, שתוכל לשרת אתכם לאורך כל הקיץ. כמו כן, מרחיק נמלים טבעי מחזיק באמתחתו מספר חומרים טבעיים נוספים, שמגיעים ברמות ריכוז גבוהות יותר ולכן משיגים תוצאות טובות יותר.

הדברת נמלים יכולה להתבצע ביעילות רבה באמצעות חומרים כימיים, אבל אם מהסיבות שלכם אתם מעדיפים לעשות את ההדברה באמצעות חומרים טבעיים, מרחיק נמלים טבעי יכול להציע לכם מספר פתרונות אפקטיביים מאוד, שאותם לא תוכלו ליישם בעצמכם כלל ולבטח לא באותה רמה של יעילות. אז אם אתם לא בעניין של הדברה עצמית או שלמרות כל המאמצים שלכם, הבעיה אינה חולפת, זה הזמן למצוא מרחיק נמלים טבעי שיטפל עבורכם בבעיה ואם בחרתם באדם הנכון, תוכלו להמשיך את הקיץ עם ראש שקט לחלוטין, לפחות סביב סוגיית הנמלים בביתכם.

מרחיק נמלים טבעי

זה כן משנה את מי אתם מזמינים

בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, ישנם הבדלים מקצועיים משמעותיים בין אנשי מקצוע שונים, המספקים שירותי מרחיק נמלים טבעי. נתחיל בכך שכל מדביר חייב להחזיק ברישיון הדברה על פי חוק ולמרבה הצער, לא כל המדבירים אכן מחזיקים ברישיון כזה. נמשיך בכך, שמדבירים שונים מקדישים זמן ומאמץ בהיקפים שונים לצורך ביצוע משימתם ונסכם בכך שפערי המחירים בין המדבירים השונים יכולים להיות משמעותיים מאוד. למרבה השמחה, דווקא אלו שמבצעים את עבודתם מתוך מסירות ואכפתיות, הם גם אלו שלא יגבו מכם מחיר מופקע ולהיפך. בהתאם לכך, לפני שאתם בוחרים מרחיק נמלים טבעי, אתם רוצים להשוות מספר הצעות מחיר ואם אתם יכולים להשיג גם המלצות פרטיות או חוות דעת מקצועיות על מדביר נמלים מוסמך, כדאי בהחלט לקחת אותן בחשבון, גם אם זה יעלה לכם מעט יותר.

ראו גם: מדביר נמלים טבעי

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!