רשת יונים שקופה – האם זאת הרשת המתאימה לי?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

המטרה העיקרית של רשת יונים שקופה היא להבטיח ללקוח שמירה מלאה על האסתטיות של הבית שלו. יש סוגים שונים של רשתות להרחקת יונים, לכל רשת יש את היתרונות והחסרונות שלה. המטרה שלכם היא לבחור את בעל המקצוע המתאים להתקנה על מנת שתוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר לטווח הארוך. המחיר של רשת יונים שקופה נקבע לפי גודל הרשת ומורכבות העבודה. יש היום מספר שיטות שונות לצורך התקנות מסוג זה, ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על התקנה מסוג זה.

רשת יונים שקופה

מהי רשת יונים שקופה?

תחילה נסביר מהי רשת להרחקת יונים. אם יש לכם חדר שירות או מרפסת בבית אתם יכולים לקום בוקר אחד ולראות את כל השטח שלכם מלא בצואה של יונים ונוצות לכל עבר. זה סימן שיש לכם אורחים חדשים בבית, שלא נדבר על הציוצים שיכולים להעיר אתכם בבוקר. ככל שתעלימו עין, ככה הסבירות בה היונים יתרבו וימצאו מקום מסתור במבנה שלכם גדלה. המטרה שלכם היא לעצור את התופעה הזאת מהר ככל הניתן.

רשת יונים שקופה או כל רשת אחרת היא בעלת מטרה זהה, למנוע כניסה של יונים ומזיקים אחרים. את הרשת אנו מתקינים על המקום דרכו היונים נכנסות. בדרך כלל כאשר מדובר על חדר שירות גודל הרשת אותה אנו צריכים אינה גדולה. לרוב, היונים נכנסות דרך חורים מאוד קטנים, למעט בניינים. במקרה בו מדובר על בניין, תמיד יש שטח מת בבניין, בדרך כלל שם יהיו כל המזגנים. היונים מוצאות את השטח הזה ובכך הן מתחילות לקונן שם.

לכן, כאשר אתם פונים לבעל מקצוע על מנת להתקין רשת, הוא בוחן את מורכבות העבודה, את גודל הרשת הרצויה ובכך מציע לכם הצעת מחיר. הצעת המחיר אותו מציע בעל המקצוע לאחר שראה את המבנה היא אמורה וצריכה להיות סופית. ש מקרים רבים בהם מדובר על בעלי מקצוע חאפרים קצת, במקרים כאלה בעלי המקצוע ירצו לדחוף לכם עוד מחיר אותו תצטרכו לשלם במעמד ההתקנה. זכרו, אתם לא מחויבים לשלם עבור תוספות כאלה ואחרות שלא היו בתכנון, במיוחד אם בעל המקצוע עשה זאת ללא ידיעתכם.

רשת יונים שקופה היא בעלת יתרון מובהק, לא ניתן לראות אותה מרחוק וכך היא לא פוגעת בעיצוב של המבנה שלכם. יש סוגים שונים של רשתות, יש רשת מתכת לדוגמא, רשת זאת נחשבת לרשת היעילה ביותר, אבל היא גם הבולטת ביותר. המחיר אותו תשלמו עבור רשת יונים שקופה לרוב תנוע בין 30 עד 45 ש"ח למטר, לא כולל התקנה. יש מקרים בהם תצטרכו פיסה קטנה של רשת, במקרים כאלה לא חובה להיעזר בבעל מקצוע אלא לעשות זאת באופן עצמאי תוך כדי שאתם מוודאים שאתם לא מסכנים את עצמכם.

רשת יונים שקופה

מתי כן צריך להיעזר בבעל מקצוע?

במיוחד כאשר מדובר על בניינים או צורך באורך של מעל מטר עבור רשת יונים שקופה, אלו בדיוק המקרים בהם אתם צריכים להיעזר בבעל מקצוע. כאשר אורך הרשת הינו ארוך מהרגיל, גם בעל המקצוע עצמו יצטרך להביא איתו עוד עובדים לצורך הידוק ומתיחת הרשת כנדרש. יש מקרים בהם יש צורך גם במשאית עם במה עליה. המטרה של הבמה היא להגיע לקומות הגבוהות ביותר לצורך התקנת הרשת באופן בטיחותי. רק מי שיש לו רישיון לעבודה בגובה רשאי לשכור במה ולהתקין באמצעותה, זכרו זאת.

יש מקרים בהם בעל המקצוע יוכל להתקין את הרשת באמצעות סנפלינג. מדובר על שיטת עבודה מאוד נוחה ויקרה פחות מאשר במה. המחיר אותו נשלם עבור תוספת סנפלינג יהיה בין 600 ש"ח ועד 1,000 ש"ח. המחיר כולל את כל הציוד הנדרש. גם כאן חייב בעל המקצוע להחזיק ברישיון לעבודה בגובה בתוקף.

במקרים בהם אתם יודעים שצריך לעבוד באופן שעלול לסכן אתכם, עליכם להבין דבר חשוב מאוד. הבטיחות שלכם שווה כל שקל שאתם משלמים לבעל מקצוע, אל תסכנו את עצמכם כדי לחסוך כמה מאות שקלים במקרה חריג. חשוב לבחור בעל מקצוע עם רזומה, חברה אשר מתמחה בהרחקת יונים. מדובר על מקצוע מאוד פרוץ, לכן חקר השוק שלכם לפני בחירת בעל המקצוע מאוד יכולה לסייע לכם בבחירה חכמה.

ראו גם: רשת יונים מחיר | רשת יונים מומלצת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
רשתות יונים בחריש

מהי רשת יונים? רשתות יונים בחריש ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בעומר

מהי רשת יונים? רשתות יונים בעומר ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בתל-אביב

מהי רשת יונים? רשתות יונים בתל-אביב ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים ביפו

מהי רשת יונים? רשתות יונים ביפו ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בקריות

מהי רשת יונים? רשתות יונים בקריות ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

רשתות יונים בשוהם

מהי רשת יונים? רשתות יונים בשוהם ובכל מקום אחר בישראל, היא הביטוי העממי לרשתות להרחקת יונים, אשר מטרתם היא מניעת הגישה וההגעה של יונים ובעלי

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!