מדביר נמלים – לעקור את הבעיה מהשורש!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

מבין כל המזיקים שיכולים לתקוף את ביתנו ולשבש את חיינו, נמלים הן ללא ספק המזיקים המציקים ביותר והמפריעים ביותר. נמלים אמנם לא מפחידות אותנו והן לרוב גם לא מגעילות אותנו, אבל הן מגיעות בכמויות גדולות, הן חכמות והן יודעות להגיע בדיוק לכל אותם מקומות שהיינו בטוחים שהם מוגנים מפניהן. נמלים בבית היא תופעה שיכולה להופיע בכל תקופה של השנה בדגש על מעברי העונות ובמיוחד הסתיו. במקרים רבים, ניתן להתמודד איתן באמצעות חומרי הדברה ביתיים פשוטים שקונים בסופר, אבל אם אתם סובלים מנמלים על בסיס קבוע, אתם צריכים להזמין מדביר נמלים שיסייע לכם לעקור את הבעיה מן השורש.

מדביר נמלים

נמלים – מה הן מחפשות אצלכם?

כולם מכירים את הסיפור על הנמלה והחרגול. בעוד החרגול העצל, שוכב ונהנה מזמנו החופשי, הנמלה אינה מפסיקה לעמול לקראת החורף. היא מחפשת אוכל בכל מקום שרק אפשר, היא אוספת אותו והיא מובילה אותו אל הקן בכדי לאגור מספיק מזון, שישמש אותה במהלך תקופת החורף. יחד עם זאת, מה שלא מספרים לנו בסיפור על החרגול והנמלה הוא, שנמלים זקוקות לאוכל לכל אורך השנה ובעונת הקיץ הן תמשכנה גם למקורות מים ולא רק לשיירי מזון. אז אם אתם שואלים את עצמכם מה מחפשות אצלכם הנמלים, אז התשובה היא אוכל ואולי גם מים וזה גם מוביל אותנו לדרך הטובה ביותר להדביר נמלים – למנוע את הגעתם מלכתחילה.

בכדי למנוע את הגעתן של נמלים ולייתר את הצורך בשירותיו של מדביר נמלים, כל שעליכם לעשות הוא לשמור על סביבת מחייה הגיינית ונקייה, במיוחד בעונות הרגישות. זאת אומרת שאתם רוצים תמיד להשאיר כיור ושיש נקיים לחלוטין במהלך הלילה ולאורך היום, אבל זה גם אומר שאתם רוצים לאטום מזונות שמושכים נמלים ובמיוחד את צנצנת הסוכר שלכם בערכת הקפה. במילים אחרות, אתם רוצים להוריד את האטרקטיביות של הבית שלכם בעיני הנמלים ואם תצליחו במשימה זאת, זה לא משנה כמה חריצים יש בחיבורי הקירות אצלכם, גם אם נמלים תוכלנה להגיע בקלות אל ביתכם, לא יהיה להן מה לחפש אצלכם.

מדביר נמלים

הדברת נמלים – כשזה נדרש זה נדרש

ובכל זאת, על אף שעל הנייר זה נשמע קל, בפועל, עבור רובנו, אי אפשר באמת להקפיד על סביבה מבריקה נקייה ומוקפדת בכל עת ואם אתם מתגוררים בסביבה כפרית או בקומה תחתונה, ייתכן מאוד שבסופו של דבר יהיה עליכם להתמודד עם מכת נמלים. התמודדות עם מכת נמלים יכולה להתבצע באופן עצמאי לחלוטין והיום ישנם לא מעט מוצרי הדברה יעילים מאוד על מדפי הסופר. כל שאתם צריכים לעשות הוא לרכוש לעצמכם חומר הדברה ביתי וליישם אותו מעת לעת עד שהנמלים יגיעו למסקנה שהדבר הנכון ביותר עבורן הוא להתרחק מביתכם. יחד עם זאת, אם אתם סובלים ממכות נמלים בלתי פוסקות, מה שנדרש פה זה טיפול מעמיק שיעקור את הבעיה מהשורש ולשם כך נדרש לכם כבר מדביר נמלים מקצועי.

הדברת נמלי אש או טרמיטים – סיפור בפני עצמו

נמלי אש הן נמלים קטנות מאוד בעלות גוון חום אדמדם, לכאורה נמלים רגילות לחלוטין ותמימות מראה. אלא שבניגוד למרבית זני הנמלים, זן זה של נמלים יכול להיות מאוד עוקצני, פשוטו כמשמעו. נמלי האש מתאפיינות ביכולת שלהן לעקוץ והעקיצה שלהן היא מאוד לא נעימה ויכולה להופיע על גבי העור כמעין כוויה. לרוב, אתם תזהו פתאום עקיצות שונות בגוף מבלי שתדעו כלל שנעקצתם על ידי נמלה. טרמיטים הוא סוג נוסף של נמלים והפעם מדובר בנמלי הרס לכל דבר ועניין. נמלים אלה יודעות ואוהבות לחדור לפריטי עץ, לאכל אותם מבפנים ופשוט לפורר אותם עד לקריסה מבנית מלאה שלהם. במקומות מוכי טרמיטים, יכולות נמלים אלה לפורר בית עץ שלם בתוך מספר חודשים, הן יכולות לגרום לנזק רב לעצים בגינה וכמובן לכל רהיטי העץ בבית. מכל הסיבות האלה, ההתמודדות עם נמלי אש או טרמיטים היא מקרה פרטי, שבו אתם רוצים לדלג לחלוטין על אופציית ההדברה הביתית ולהזמין מדביר נמלים מוסמך ומורשה, שיסייע לכם להיפטר מהבעיה כמה שיותר מהר תוך ביצוע כל המשימות הנדרשות על מנת להבטיח שהבעיה לא תחזור.

הדברה טבעית של נמלים

לפני שאתם מזמינים מדביר נמלים, ישנן כמה שיטות טבעיות שיכולות לסייע לכם ותמיד שווה לנסות ולא רק בכדי לחסוך בעלות שירות ההדברה, אלא אולי גם למצוא פתרון שיוכל לשרת אתכם על בסיס קבוע ובצורה יעילה. בין האמצעים הטבעיים שיכולים לסייע לכם במשימה תוכלו למצוא את הבאים:

  • חומץ – החומץ הוא בעל ריח חריף ולא נעים ולא רק לבני האדם, אלא גם לנמלים. מהילת מעט חומץ עם מים ומריחה באזורים רגישים לאורך חיבורי השיש או בנתיבים בהם עוברות הנמלים פנימה אל ביתכם, יכולה לסייע מאוד בהרחקת הבעיה. כמו כן, כאשר אתם שוטפים את הבית, תוכלו למהול מעט חומץ במי הדלי ולהבטיח פיזור מרבי של ריח החומץ המרתיע.
  • מקלות קינמון ועלי דפנה – עבורכם אולי מדובר בניחוח מדהים ומפתה, אבל עבור נמלים ריח הקינמון הוא ניחוח מרתיע. פיזור של מספר מקלות קינמון באזור המטבח יוכל לסייע לכם להתמודד עם הבעיה. עלי דפנה מתפקדים בצורה דומה מאוד ויכולים להתאים למי שלא מעוניין למלא את המטבח בריח קינמון קבוע.
  • קליפות פירות הדר – קליפות הדרים מהוות גם הן גורם מרתיע עבור נמלים. קלפו מספר תפוזים או לימונים, פזרו את הקליפות במרחב ויש לכם הגנה יעילה מאוד מנמלים. לחלופין, הרתיחו מספר קליפות בסיר עם מים רותחים, קררו, העבירו לשפריצר והשתמשו בו מעת לעת כדי להבטיח נוכחות של ניחוח ההדרים במרחב בכל עת.

ואחרי שאמרנו את כל זה, פתרונות אלה לא תמיד מציגים את אותה רמה של יעילות, המה גם שמרביתנו לא תמיד מצליחים לשמור על שגרת שימוש באמצעים אלה בין כל יתר משימות הבית שכבר תופסות את זמננו. על כן, בסופו של דבר, אם אתם סובלים ממכת נמלים על בסיס קבוע, מדביר נמלים הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

מדביר נמלים

מדביר נמלים – איך לבחור

בחירת מדביר נמלים היא אינה מסע כומתה ולא צריך להפוך אותה לכזאת. יחד עם זאת, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם עובדים עם מדביר מורשה ואתם רוצים לוודא שמדובר באיש מקצוע, שיוכל להעניק לכם ערך מוסף מעבר לפיזור חומרי הדברה. כך למשל, מדביר נמלים מקצועי ידע להסביר לכם מהיכן מגיעות הנמלים ומהן הפעולות שתצטרכו לבצע בכדי למנוע את חזרתן. מריחת סיליקון לאיטום חיבורי קיר וחרסינה, יכולה מאוד לסייע בכך וכאמור, מדביר נמלים מקצועי יוכל לכוון אתכם למיקומים בהם איטום כזה צריך להתבצע. המלצות מחברים, בני משפחה או שכנים הן בהחלט מקור טוב למציאת מדביר מומלץ, אבל אם אתם יכולים למצוא חוות דעת מקצועיות, מה טוב. כמו כן, עבודה עם חברות הדברה שמספקות שירותי הדברה גם למגזר העסקי והציבורי, יכולה להוכיח את עצמה כבחירה הטובה ביותר בשירותיו של מדביר נמלים מקצועי, גם אם זה אומר שיהיה עליכם לשלם מעט יותר – לפחות תדעו שהנמלים לא תחזורנה לחייכם בשנה הקרובה וכנראה גם הרבה מעבר לכך.

ראו גם: מדביר נמלים טבעי | הדברת נמלים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת נמלים ביתית
הדברת נמלים ביתית

נעקצים על ידי נמלים בדירתכם? חשוב שתכירו את כל הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם הבעיה. לא מעט אנשים נעזרים בסיוע מקצועי של מדביר מוסמך להתמודדות

הדברת נמלים ביולוגית
הדברת נמלים ביולוגית

הדברת נמלים ביולוגית – כך מתמודדים נכון עם הנמלים בדירתכם! אנשים רבים כיום מזעיקים שירותי הדברה מקצועיים להתמודדות עם נמלים רבות שחדרו אל פנים דירתם.

הדברת נמלים בג'ל
הדברת נמלים בג'ל

הדברת נמלים בג'ל – הדברה ממוקדת הפוגעת במלכת הקן ומובילה לפיזורו נמלים חדרו לפנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל מה שאתם

הדברת נמלים אקולוגית
הדברת נמלים אקולוגית

הדברת נמלים אקולוגית – כך תצליחו להתגבר על הנמלים בדירתכם לא מעט אנשים מזעיקים מדבירים מקצועיים בטענה כי הם מתמודדים עם נמלים רבות ברחבי דירתם.

הדברת נמלים אורגנית
הדברת נמלים אורגנית

כיום יש מבחר סוגי הדברות בעזרתן ניתן למגר הופעת מגוון סוגי חרקים. מתמודדים עם נמלים בדירתכם? המאמר הבא הוא עבורכם. הדברת נמלים אורגנית ומקצועית תאפשר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!