הדברת טרמיטים – הטרמיטים אינם משיקים לאדם כלל, אך עלולים להרוס את רוב פרטי הריהוט בדירתכם!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אנשים רבים מזעיקים שירותי הדברה מקצועית במטרה להתמודד עם הופעת הטרמיטים בחלל דירתם. הטרמיטים הם חרקים קטנים שאינם מזיקים כלל לבני אדם, אך מזיקים מאוד לרכוש דירתם. הטרמיטים ניזונים מעץ יבש ויכולים לגרום להרס רב של רהיטי עץ רבים בדירתכם. רוצים להתגבר על הבעיה? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הפרטים החשובים ביותר אודות הדברת טרמיטים, לרבות זיהוי מוקדם של הטרמיטים, אפשרויות ההדברה המקובלות, שיטות למניעת הגעתם של הטרמיטים לחלל דירתכם וכמובן במחירי הדברה ממוצעים. אז רגע לפני שאתם ממהרים להזעיק מדביר מקצועי להתמודדות עם הופעת הטרמיטים בדירתכם, חשוב שתכירו מספר נתונים מעניינים אודות שגרת חייהם.

איך נראים הטרמיטים? כך תדעו לזהות מוקדם את הופעתם ולחסוך הרס רב מרהיטי דירתכם!בשורות הבאות נגע בכל הפרטים החשובים ביותר אודות הדברת טרמיטים, לרבות זיהוי מוקדם של הטרמיטים, אפשרויות ההדברה המקובלות, שיטות למניעת הגעתם של הטרמיטים לחלל דירתכם וכמובן במחירי הדברה ממוצעים.

ראשית, חשוב לדעת שהטרמיטים נראים כמו נמלים לבנות עם כנפיים. אנשים רבים לא מכירים את מראה הטרמיטים, מה שגורם לעיכוב משמעותי בהבנת הבעיה ובמתן פיתרון הולם. ככל שתזהו את הופעת הטרמיטים מאוחר יותר, כך הם יספיקו לפגוע ברהיטים רבים יותר בדירתכם ולהתפשט לכל חללי הדירה. לכן, חשוב לדעת שאם אתם מבחינים במעין נמלה לבנה עם כנפיים, כנראה שאתם נדרשים לסיוע מקצועי של מדביר להתמודדות עם הופעת הטרמיטים. שנית, מקום מושבם של הטרמיטים הוא מתחת לאדמה. הטרמיטים מתמקמים מתחת לאדמה ויוצאים להבאת מזון למלכה שלהם. העובדה שהם מתבצרים מתחת לפני הקרקע מקשה מאוד על הליך ההדברה, כך שאם אתם חושבים לנסות למגר את הופעת הטרמיטים בדירתכם בכוחות עצמכם, כדאי שתחשבו על כך בשנית. אז איך מדביר מקצועי יצליח למגר את הופעת הטרמיטים אם הם ממוקמים מתחת לאדמה? בעזרת שתי שיטות מרכזיות.

הדברה מקומית במחילה מרכזית – הזרקת ג'ל רעיל למחילת הטרמיטים

הדברת טרמיטים נעשית בשתי דרכים מרכזיות, והן: הדברה תת רצפתית או הדברה מקומית בעזרת ג'ל רעיל. הליך הדברת טרמיטים שנעשה על ידי מדביר מקצועי יותאם לכל מקרה. מתמודדים עם מחילת טרמיטים בודדת? ייתכן שהזרקת ג'ל רעיל למחילה עצמה תפתור את הבעיה. מדביר מקצועי יודע להתחקות אחר מחילת הטרמיטים הראשית בדירתכם, כך שהוא ידע להרעיל אותה במקום הנכון. הזרקת ג'ל רעיל למחילת הטרמיטים תביא לאחת משתי האפשרויות הבאות:

  • במקרה הטוב – הטרמיטים במחילה הראשית ידביקו בג'ל הרעיל את כל מחוזות הטרמיטים הפועלים בדירתכם. הדבקה זו תוביל למיגור כלל הטרמיטים כולם.
  • במקרה הפחות טוב – הזרקת הג'ל הרעיל תוביל לקטילת המחילה הראשית בדירתכם בלבד. אם זה קורה, תידרשו להסתייע בהדברה נוספת להתמודדות עם הבעיה כולה.

הדברה יסודית בעזרת קידוחים והזרקת רעלים אל מתחת למרצפות דירתכםהדברת טרמיטים נעשית בשתי דרכים מרכזיות, והן: הדברה תת רצפתית או הדברה מקומית בעזרת ג'ל רעיל.

דרך נוספת להשלמת הדברת טרמיטים בהצלחה היא הזרקת חומר רעיל אל בטן האדמה. איך עושים את זה? מדבירים מקצועיים רבים המציעים שירותי הדברת טרמיטים מגיעים מצויידים עם כל הציוד הנדרש לקידוחים קלים ברצפת דירתכם והזרקת חומרים רעילים אל פנים האדמה. שיטה זו מתאימה למקרים בהם הטרמיטים התפשטו בחלל הדירה, ולא נותרה ברירה אלה להזריק את החומר הרעיל בפריסה נרחבת בכל חלל הדירה. מדביר מקצועי יודע לקדוח כל חצי מטר בחלל הנגוע במטרה להבטיח הגנה מחאה על הדירה מפני חדירתם של הטרמיטים המתבצרים בבטן האדמה. חשוב להדגיש כי הקדיחות ברצפת הדירה שלכם אינן פוגעות במראה הריצוף. ניתן לקדוח ברובע המחבר בין המרצפות ולהשלים אותו מיד לאחר מכן בקלות רבה.

וכמה זה יעלה? בין 400 שקלים ועד 4,000 שקלים

כמה זה יעלה לכם? הרבה פחות מעלות הפגיעה שתיגרם לרהיטי הדירה שלכם במידה ולא תטפלו בבעיה. עלות הדברת טרמיטים משתנה מאוד בהתאם למקרה שלכם. המחיר הממוצע עבור שירות הדברת טרמיטים במלילה נקודתית נע בין 400 שקלים ועד 900 שקלים לכל היותר. עלות ההדברה הנרחבת הכוללת קידוחים בכל דירתכם גבוה הרבה יותר ונעה בין 2,500 שקלים ועד 4,000 שקלים לכל היותר. הזעיקו לדירתכם מדביר מקצועי ומיומן שידע לאבחן את הבעיה ולהחליט האם מדובר בבעיה המצריכה קידוחים או שמא ניתן להסתפק בהזרקת ג'ל רעיל באופן נקודתי למחילה המרכזית.

וודאו שהמדביר שלכם עושה שימוש בחומרי הדברה טבעיים בלבד!

חשוב להדגיש שכיום יש לא מעט חומרי הדברה אורגניים ואיכותיים העשויים מחומרים טבעיים בלבד. עד לפני מספר שנים לא רבות רוב חומרי ההדברה כללו חומרים כימיים שנמצאו מזיקים לבריאות כלל הנמצאים בקרבת מקום. מומלץ לוודא שהמדביר שלכם מגיע מצוייד עם חומרי הדברה איכותיים שאינם כוללים חומרים כימיים שיסכנו את בריאותכם. בניגוד למקובל לחשוב, הדברה בעזרת חומרים טבעיים ואורגניים אינה טובה פחות מהדברה בעזרת חומרים כימיים. החומרים הטבעיים משיגים תוצאות זהות לתוצאות המושגות בעזרת חומרים כימיים. איך תדעו שהמדביר שלכם עושה שימוש בחומרי הדברה טבעיים? ערכו רשימה של מספר מדבירים טרם הבחירה. התקשרו לכלל המדבירים ושאלו האם חומרי ההדברה אורגניים ועשויים מחומרים טבעיים בלבד. בחרו את אחד מהמדבירים המקצועיים שמציע לכם הדברה מקצועית בעזרת חומרי הדברה טבעיים בלבד.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!