הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך – כך תצליחו להתמודד עם הטרמיטים שמכרסמים בכל רהיטי העץ בחלל דירתכם!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

טרמיטים הם חרקים קטנים הניזונים מעץ יבש ואינם מזיקים לאדם כלל. הטרמיטים נראים כמין נמלה לבנה בעלת כנפיים קטנות. מזהים טרמיטים בחלל דירתכם? חשוב להתחיל בהליך הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך במהירות ולעצור את התפשטותם בכל רחבי דירתכם. חשוב להדגיש, הטרמיטים אמנם לא מזיקים כלל לאדם, אך הם מזיקים מאוד לכל רהיטי העץ שלכם. הטרמיטים יכולים להרוס רהיטי עץ רבים תוך זמן קצר, ולכן מומלץ להתחיל בהליך הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך במהירות המרבית. בשורות הבאות נגע בשיטות השונות להתמודדות עם טרמיטים, במאפיינים החשובים שאתם חייבים להכיר אודותם וכמובן בעלויות ההדברה.

מקום מושבם של הטרמיטים – מתחת לפני הקרקע!

חשוב להתחיל בהליך הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך במהירות ולעצור את התפשטותם בכל רחבי דירתכם.

ראשית, חשוב לדעת שמקום מושבם של הטרמיטים הוא מתחת לפני הקרקע. הטרמיטים משרתים נאמנה את המלכה שלהם המתמקמת במחילות מתחת לריצפת דירתכם. העובדה שהם ניזונים מעץ יבש ולא משלל בעלי חיים שניתן למצוא בבטן האדמה, מחייבת אותם ליצור מחילות אל מעל פני הקרקע ולהגיע לשלל רהיטי עץ בדירתכם. חשוב להדגיש כי לא אחת הטרמיטים מצליחים ליצור מחילות ישירות לרהיטי העץ בדירתכם, כך שיהיה לכם קשה מאוד לראות אותם בפעולה. כרסום הרהיטים פוגע בעמידותם ומותיר אותם חלולים ורעועים. רוצים למנוע את פגיעת הטרמיטים ברהיטי העץ בדירתכם? חשוב להתחיל בשלבי הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך מיד כשאתם מזהים את הופעתם בדירתכם.

כך תזהו את הטרמיטים בדירתכם – מרגישים שרהיטי העץ כבר לא יציבים כמו בעבר? ייתכן שהדבר נובע מפעילותם של טרמיטים בחלל דירתכם

כפי שציינו מעלה, לעיתים הטרמיטים יצליחו ליצור מחילות ישירות לפנים רהיטי העץ בדירתכם, מה שיקשה מאוד על זיהוי פעילותם בדירתכם. איך בכל זאת ניתן לזהות את הטרמיטים? וודאו שרהיטי העץ בדירתכם אינם חלולים. אנשים רבים גילו את פעילותם של הטרמיטים בדירתם רק לאחר שהבחינו שרהיטי העץ הפכו פחות יציבים, רעועים וחלולים. זיהיתם רהיטים חלולים? התחילו בהליך הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך. איך מתמודדים עם טרמיטים שמקום מושבם הוא מתחת לפני הקרקע? ישנן שתי שיטות מרכזיות. חשוב להדגיש כבר בפתיחת שיטות ההדברה כי מיגור התופעה חייבת לכלול הזרקת חומרי הדברה אל בטן האדמה. כל תרסיסי ההדברה שניתן לרכוש בכל סופר לא יעזור לכם להתמודד עם טרמיטים הממוקמים מתחת לפני הקרקע, כך שאתם יכולים לחסוך את הניסיון לעשות זאת. אז איך מתמודדים? הנה לכם שתיים מהשיטות הטובות ביותר.

ישנן לא מעט דרכים להדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך, בחרנו עבורכם את השתיים הטובות ביותר, והן:זיהיתם רהיטים חלולים? התחילו בהליך הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך. איך מתמודדים עם טרמיטים שמקום מושבם הוא מתחת לפני הקרקע?

  1. הזרקת ג'ל רעיל למחילה הראשית של הטרמיטים –השיטה הראשונה והפשוטה מבין השתיים היא הזרקת ג'ל רעיל למחילה הראשית של הטרמיטים בדירתכם. לשם כך אתם נדרשים לזהות את המחילה הראשית ממנה מגיעים רוב הטרמיטים לדירתכם. זיהיתם מחילה מרכזית? כל שאתם נדרשים לעשות זה להזריק את חומרי ההדברה הרעילים אל עבר המחילה. במקרה הטוב, הטרמיטים שיעברו במחילה יובילו את הרעל אל מקום מושבם של הטרמיטים כולם ויגרמו לקטילת המחילה כולה. במקרה הפחות טוב, הג'ל הרעיל יביא לקטילה חלקית של חלק מהטרמיטים הפועלים בדירתכם, מה שעל פי רוב מספק פיתרון זמני בלבד. חשוב להדגיש ולומר ששיטת הדברה זו מיועדת בעיקר למקרים בהם הטרמיטים לא הספיקו להתפשט בכל רחבי הדירה. הטרמיטים פוגעים בכל חללי דירתכם? שיטת הדברה זו אינה מיועדת עבורכם. עלות הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך בשיטה זו נמוכה יחסית ועומדת על כמה מאות שקלים בלבד.
  2. הזרקות נרחבות של חומרי הדברה בכל חצי מטר בחלל דירתכם –הטרמיטים התפשטו לכל חדרי דירתכם? אתם נדרשים להדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך בשיטה יסודית הרבה יותר. השיטה השניה כוללת הזרקות של חומרי הדברה רעילים בכל חצי מטר בחלל דירתכם. שיטה זו מחייבת אתכם לקדוח כל חצי מטר בריצפת הדירה ולהזריק את חומרי ההדברה לבטן האדמה. חשוב להדגיש שניתן לקדוח ברובע המחבר בין המרצפות, כך שהליך ההדברה לא מצריך הרס במרצפות הדירה. הזרקה של חומרי הדברה בפריסה על כל חלל הדירה מבטיח שכבת הגנה שלא תאפשר לטרמיטים לחדור לפנים דירתכם ולהמשיך לכרסם את רהיטי העץ שלכם. עלות הדברה זו גבוה יותר בהשוואה להזרקות הג'ל הרעיל הנקודתיות, ועלותה מתחילה בכ 2,000 שקלים ועשויה להגיע עד כ 4,000 שקלים להדברת דירה שלמה.

חומרי ההדברה האורגניים יבטיחו לכם תוצאות זהות לחומרי ההדברה הכימיים – בחרו בריא!

רגע לפני שאתם מתחילים בהליך הדברת טרמיטים עשה זאת בעצמך, חשוב לדעת שכיום יש מגוון רחב של חומרי הדברה אורגניים. עד לפני שנים בודדות עשו שימוש בחומרי הדברה הכוללים חומרים כימיים, מה שפגע בבריאות המדבירים ובבריאות הגרים בדירה. רוצים להבטיח את בריאותכם? חשוב לוודא שאתם עושים שימוש בחומרי הדברה אורגניים הכוללים חומרים טבעיים בלבד. חומרי ההדברה האורגניים עושים פעולה זהות לחומרי ההדברה הכימיים, כך שאין כל התפשרות על איכות ההדברה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!