הדברת יתושים בחצר – הדברה אפקטיבית לחצר ביתכם

שלמו פחות ! קבלו יותר !

גם אתם סובלים מיתושים בחצר הבית? אם גם אתם לא יכולים לשבת דקה אחת בחוץ מבלי להיעקץ זה הזמן להזמין בעל מקצוע, ליתר דיוק כבר הייתם צריכים להזמין בעל מקצוע. החשש הגדול הוא שתתבצע דגירה בתוך הבית שלכם עצמו, לכן היינו ממליצים לכם תמיד להשאיר דלתות סגורות עם רשתות, כמו כן גם את חלונות הבית. להרחיק מקורות מים שאין בהם שימוש בבית ולשמור על היגיינה בתוך הבית ומבחוצה לו. היתושים יכולים להיכנס דרך החורים הקטנים ביותר, ככה שגם אם יש לכם סדקים בבית הרשתות לא באמת יועילו נגד חדירת יתושים. הדברת יתושים בחצר בזמן הנכון יכולה למנוע דגירה בתוך הבית שלכם.

הדברת יתושים בחצר

סוגים שונים של יתושים

יש אלפי סוגים של יתושים בעולם, בישראל יש לנו כמה נפוצים. הסוגים השונים של היתושים משפיעים על דרך הטיפול שלנו בהתאם לזנים השונים. יש יתושים נפוצים יותר ויש יתושים נפוצים פחות. הדברת יתושים בחצר או בבית מתבצעת תחילה באפיון סוג היתוש ורק לאחר מכן נתחיל בתהליך הריסוס עצמו. לפניכם מספר סוגים של יתושים נפוצים בישראל:

יתוש הבית המצוי – השם כבר מסגיר את הכל… מדובר על היתוש הנפוץ ביותר בישראל, הוא נמשך למקורות מים, מי ביוב ומקורות מזוהמים אחרים. כמו כן, היתוש נמשך לפסולת. אם יש לכם ייתוש בבית סביר להניח שמדובר על יתוש הבית המצוי.

יתוש אנופלס – מדובר על יתוש אשר נחשב למסוכן יחסית, הוא יכו להעביר מחלות שונות כמו מלריה, הוא נמצא במקורות מים טבעיים בעלי זרימה איטית. ניתן לפגוש בזן זה בעיקר בטיול שונים בארץ…

זבוב חול – אמנם רבים חושבים שמדובר על מזיק ממשפחת הזבובים אבל למעשה מדובר על יתוש לכל דבר ועניין. היתוש הזה מוכר בשל היכולת שלו להעביר מחלה של שושנת יריחו. היתוש הזה יכול להגיע לבתים, בעיקר פוגשים אותו משום מה בשירות הצבאי. בארץ יש עוד זנים שונים של יתושים כמו כולכלית מצויה טרדנית שלמעשה הוא תת מין של יתוש הבית המצוי, אך מסוכן יותר. יש יתוש הטיגריס האסייני אשר מסוגלת להעביר את מחלת הקדחת ועוד.

הדברת יתושים בחצר

איך עובדת הדברת יתושים בחצר?

השלבים של הדברת יתושים מחייבים אותנו להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן. על בעל המקצוע להגיע למקום ותחילה לזהות את מקום הדגירה ואת סוג היתוש אשר נמצא בחצר הבית שלכם. אין שום טעם לבצע הדברה ללא זיהוי מקום הדגירה או סוג היתוש, מדובר על עבודה לא יעילה בכלל. זיהוי מקום הדגירה כולל זיהוי של מקורות מים או צמחים אשר שם נמצא מקום ההתרבות של היתושים. ניתן לבחור בשיטה בעל המקצוע מדביר "הדברה ירוקה". הדברה ירוקה היא הדברה ביולוגית אשר אינה משתמשת בחומרים כימיים. ההדברה יכולה להתבצע באמצעות חרקי מים או דגים אשר ניזונים מאכילת היתושים. כמו כן, יש תכשירים שונים אשר מכילים חומרים טבעיים אשר פוגמים ביכולת הנשימה של היתושים.

את היתושים הבוגרים יש להפריד ממקום הדגירה, יש ללכוד אותם באופן נפרד באמצעות מלכודות שונות. ואת הריסוס עצמו יש לבצע כאשר אין אור שמש. הדברה ביולוגית הפכה למאוד פופולרית בשנים האחרונות מטעמים של זיהום הסביבה. המחירים הם כמעט אותם מחירים בדומה להדברה כימית. הבעיה העיקרית בהדברה כימית היא שאנחנו עלולים לפגוע בצמחייה או בריהוט אשר נמצא בחצר הבית. הדברת יתושים בחצר היא מורכבת יותר מאשר הדברת יתושים בבית, במיוחד כאשר מדובר על חצרות גדולות עם בריכות נוי.

נדבר כסף?

אחרי שהבנו פחות או יותר איך עובדת הדברת יתושים בחצר אנחנו רוצים לדעת כמה אנחנו משלמים ולכמה זמן. אז תחילה, הדברת יתושים בחצר אשר מתבצעת באופן מקצועי יכולה להחזיק לכם לפחות לשנה, לעיתים למספר שנים. כמו כן, בעל מקצוע אמין יעניק לכם אחריות על העבודה שלו לתקופה של כמה חודשים עד שנה. המחיר אותו נשלם עבור הדברת יתושים בחצר הבית מתחיל מ-400 ש"ח ועד 800 ש"ח. המחיר תלוי בסוג היתושים, באמצעים בהם בעל המקצוע צריך להשתמש, מיקום שלכם בארץ, אם יש דגירה או לא וכן הלאה. חשוב לזכור, הדברה יתושים מקצועית תבטיח לכם שקט לפחות לשנה, מומלץ לבצע את ההדברה לפני הקיץ.

ראו גם: הדברת יתושים טבעית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!