הדברת יתושים טבעית – טיפול טבעי לבעיית היתושים

שלמו פחות ! קבלו יותר !

בעבר היו נוהגים להשתמש רק בהדברות כימיות, הדברות טבעיות היו נחשבות לעיתים כתרופות סבתא או שבכלל לא היו ידועות. הדברת יתושים טבעית הינה הדברה אשר נעזרת באמצעים שונים כדי להרחיק את היתושים לטווח הארוך, אולי אפילו לצמיתות בכל מהמקרים. יש שיטות שונות אשר לפיהן הדברת יתושים טבעית פועלת, אנו ריכזנו לפניכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא של הדברת יתושים.

הדברת יתושים טבעית

מי צריך הדברת יתושים טבעית?

בארץ יותר ויותר אנשים מעדיפים לבחור בשירות של הדברה טבעית מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא עניין של עיקרון לשמור על איכות הסביבה. ידועה כי חומרים כימיים פוגעים בסביבה ולכן הדברה טבעית נקראת גם הדברה ירוקה. הדברה טבעית יכולה גם להיות בעזרת שימוש בצמחים שונים. יש שימוש בצמחים בעלי ריחות חזקים כמו רוזמרין אשר מבריחים מזיקים, יש גם שימוש בצמחים טורפים אשר במילים פשוטות אוכלים את היתושים. יש לנו שימוש בפתרונות כמו שקי מים, תכשירים טבעיים אשר יכולים לגרום להרחקה של יתושים ועוד.

מלבד לכך, כאשר אנחנו רוצים להרחיק יתושים מתוך הבית שלנו מומלץ לרכוש גם רשתות אשר תפקידן למנוע כניסה של מזיקים לבית מכל פתח שהוא. עם זאת, היתושים עצמם יכולים להיכנס גם דרך הסדק הקטן ביותר אז הפעולה היא נכונה אבל לא תמיד יעילה ב-100%. הדרך הטובה ביותר למנוע ממזיקים להיכנס אליכם הביתה היא להבין מדוע הם נכנסים מלכתחילה. כאשר אנחנו עושים הדברת יתושים טבעית זהו למעשה השלב הראשון שאנחנו נרצה לגעת בו. בדרך כלל יתושים נמשכים למקורות מים עומדים. לדוגמא, אם יש תעלת ניקוז שלא עובדת כראוי ויש שם מים, כנראה שלאט לאט יותר יתושים יגיעו לביקור. מלבד לכך, יתושים נמשכים לפסולת, מי שופכין, ביוב וכן הלאה. לכן, ככל שתהיו יותר היגייניים ככה תבטיחו להנמיך את הסיכוי בו היתושים יקפצו לביקור ללא הזמנה.

מהי דגירה?

הבעיה העיקרית היא כאשר לא הייתם ערניים מספיק לקרוא לבעל מקצוע כשהייתם צריכים. גם עכשיו יש דרך לפעול עם הדברת יתושים טבעית, פשוט היא תהיה יותר מורכבת. יש מקורות שונים בהם יתושים דוגרים ובכך מטילים ביצים ומתרבים בבית שלכם. בדרך כלל הם יעשו זאת ליד מקורות מים או צמחייה. ברגע בו מתבצעת דגירה זה אומר שהמצב עומד להחמיר מיום ליום. הדברת יתושים טבעית מתחילה בזיהוי הזן אותו אנו עומדים להתמודד שהוא בדרך כלל היתוש הביתי. לאחר מכן בעל המקצוע יחפש את מקור הדגירה, יפעל כדי להשמיד את כל הביצים והזחלים. לאחר מכן בעל המקצוע יפעל בדרך אחרת כדי להרחיק ולהשמיד את היתושים הבוגרים.

לעיתים החומרים הכימיים יהיו פחות יעילים מאשר החומרים הטבעיים. לעיתים גם החומרים הטבעיים לא תמיד יעבדו (כאשר מדובר על תכשירים). היתושים בישראל חכמים מאוד, הם סיגלו לעצמם חוסן נגד חומרי הדברה שונים. במיוחד אם כבר הייתה לכם הדברה בבית חשוב לציין זאת בפני בעל המקצוע כדי שידע למצוא אלטרנטיבה לשיטת ההרחקה. כאשר מדובר על הדברת יתושים טבעית בעזרת צמחים טורפים, דגים שונים וכד' הפעולה תהיה אפקטיבית יותר.

כמה זה עולה לי?

הדברת יתושים טבעית

 

הטווח של מחיר הדברת יתושים טבעית נע בין 250 ש"ח ועד 800 ש"ח. המחיר מושפע מהרבה גורמים, בדרך כלל הדברת יתושים טבעית תהיה יקרה יותר מאשר הדברה כימית. הגורם אשר משפיע על המחיר יהיה בעל המקצוע ושיטת העבודה. כמו כן, ככל שתפנו יותר מוקדם לבעל המקצוע והבעיה תהיה יותר מינורית ככה המחיר יהיה זול יותר. בנוסף לכך, גודל השטח אשר נדרש בטיפול משפיע על המחיר. בדרך כלל הדברה תהיה מבוצעת בחצרות, גינות, בתים פרטיים, חוות גידול, משרדים וכן הלאה. כאשר מדובר על בית פרטי המחיר הוא בהתאם לגודל הבית, האם נדרש לטפל גם בבית עצמו (בדיקה האם יש דגירה בבית) ועוד. כאשר מדובר על כמות משרדים המחיר יהיה בהתאם וכן הלאה. הדברה כימית הינה זולה יותר, אך הבעיה העיקרית היא שאנחנו מנטרלים את המקום למשך שש שעות, לכן מקומות עבודה רבים מעדיפים הדברת יתושים טבעית. אין ספק שחייב לטפל במטרד הזה, במיוחד כאשר מדובר על מקום עבודה או מקום שיש בו בעלי חיים אשר יכולים להיפגע מעקיצות היתושים

ראו גם: מרחיק יתושים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!