הדברה אלקטרונית חולדות – האם זאת ההדברה המתאימה?

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת אלקטרונית חולדות היא אחת ההדברות היותר פופולריות בקרב המכרסמים. הסיבה לכך שאנחנו רוצים להשתמש בהדברה אלקטרונית היא מכיוון שהיא הרבה יותר יעילה ודורשת מאיתנו מינימום מאמץ. גם כאשר מדובר על הדברה אלקטרונית חולדות עדיין יש צורך בבעל מקצוע שיודע לנתב נכון את המכשיר האלקטרוני כדי לקבל את תוצאות המקסימום בהתאם לתנאים בהם אנחנו נמצאים. צריך ממש לדעת היכן נמצאת החולדה פחות או יותר כדי לכוון את המכשיר לכיוון שלה. ייתכן ושיטת הדברה זו לא תהיה מיידית אלא תיקח מספר שעות עד לפינוי של החולדות. חלק מהמומחים משתמשים בסוג זה של הדברה אלקטרונית חולדות עם שילוב של הדברה נוספת. ההדברה האלקטרונית תורמת לכך שהחולדה תצא מהמחסה שלה ולאחר מכן, תפגוש במלכודות.

הדברה אלקטרונית חולדות

מי אתן חולדות?

כל מומחה יודע ששיטת ההדברה משתנה בהתאם לסוג המזיקים שאנחנו רוצים להבריח מהבית שלנו. כמו כן, לא מספיק לנו לדעת אם מדובר על חולדה, עכבר או יונה. אנחנו רוצים לדעת בדיוק על איזה זן מדובר. החולדות הן חיות מאוד אמיצות, לכן הן גם מסוכנות באופן כזה או אחר. הדברה ביולוגית באמצעות בעל חיים כאן אינה נכונה לדוגמא, מכיוון שהחולדה היא חיה תוקפנית, לא משנה מי עומד מולה. החשש הגדול הוא שהחולדה תעביר מחלות, הרי היא מסתובבת במקומות די מפוקפקים אם להגיד את זה בשפה נאה. ברגע בו החולדה שורטת או נושכת, בדרך הזאת היא מעבירה מחלות. אם חלילה החולדה פגעה בבעל החיים שלכם, בעל החיים שלכם יכול להעביר את המחלה גם אליכם ולכל מי שהוא בא איתו במגע.

התכונה הבולטת ביותר של החולדה היא ברגעי המצוקה שלה. היא מכרסמת לעצמה פתחי מילוט שעוזרים לה גם לברוח וגם לקבל גישה מהירה למקורות מזון. עליכם לאתר את התקלה כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח שהחולדה לא תספיק להתרבות. כמו כן, לאחר ההדברה עליכם לנקוט בצעדים למניעת ההדברה הבאה וזאת באמצעות סגירה של כל הפתחים שיש לכם בבית.

הדברה אלקטרונית חולדות בהתאם לזן

יש שני זנים עיקריים של חולדות בארץ שלנו, האחת היא חולדת החוף והשניה היא חולדה מצויה. חולדת החוף היא החולדה הגדולה שאתם מכירים. מדובר על חולדה שיכולה להגיע לגודל ממוצע של 21-24 ס"מ, יש גם מקרים חריגים לכאן ולכאן. לחולדת החוף יש זנב ארוך שכמעט מגיע לאורך של כל הגוף שלה. חולדת החוף מכונת ככה כיוון שהיא יודעת לשחות והיא בשונה ממכרסמים ומזיקים שונים חייבת מים בכל יום. מדובר על חולדה מאוד בעייתית, אגרסיבית ומסוכנת. החולדה לא תנשך אתכם סתם משום מקום, אלא רק במקום בו היא תרגיש סכנה. במקרה בו ננשכתם או באתם במגע עם חולדת החוף, פנו לקבלת טיול רפואי.

הזן השני הנפוץ בארץ הוא החולדה המצויה. רוב החולדות שאתם רואים בעיר הן חולדות מצויות. הגוף שלה יותר קטן, היא מגיעה לגודל של עד כ-8 ס"מ, גם הזנב שלה מגיע לאורך הגוף שלה. גם אם אתם גרים בבניין גבוה אתם לא חסינים בפני ביקור אורחים של החולדה המצויה. גם חולדת החוף וגם חולדה מצויה אלופות בטיפוס, הן יכולות להגיע אליכם דרך הצנרת, כבלי חשמל, עצים ועוד. החולדה המצויה היא פחדנית יותר מאשר חולדת החוף, אבל גם כאשר היא תרגיש סכנה היא תתקוף. בכל מצב בו באתם במגע איתה, אפילו מינימלי, עליכם לפנות לטיפול רפואי.

הדברה אלקטרונית חולדות

סימנים שיש לכם חולדה בבית

הדברה אלקטרונית חולדות נועדה למקרים בהם אנחנו יודעים בבירור שמדובר על חולדה. אבל איך בעצם אנחנו יכולים לזהות כמה שיותר מוקדם את העובדה שיש לה חולדה בבית? יש מספר סימנים שלפיהם תוכלו לדעת אם אתם חייבים לקרוא לבעל מקצוע. הסימן הראשון שלכם הוא הגללים, הצואה של המכרסמים. שימו לב, חולדות בדרך כלל יחזרו לאותו מקום לעשות את הצרכים שלהם, לכן אתם תוכלו לזהות את הגללים הקטנים וגם אם ניקיתם ומופיעים הסימנים בשנית, זה עוד סימן לכך שיש לכם אורחים נוספים.

עוד נתון חשוב הוא, תוכלו לראות האם יש כרסומים שונים באוכל שהשארתם בחוץ, ריהוט, חוטי חשמל ועוד. החולדות חייבות לשייף את השיניים שלהן וכך הן עושות את זה. בדיוק בגלל זה יש את הבעיה העיקרית והיא שחולדות לעיתים יכולות להוביל אפילו לשריפות. אה, גם אם אתם רואים את החולדה פיזית זה סימן לכך שאתם צריכים להזמין בעל מקצוע.

הדברה אלקטרונית חולדות – מה האפשרויות הנוספות?

השיטה הפופולרית ביותר לשיתוף פעולה עם הדברה אלקטרונית חולדות היא באמצעות רעל. חשוב לציין, רק מדביר מוסמך עם רישיון יכול לבצע פעולות הדברה כאלה. את הרעל יש להניח בתוך תיבות האכלה סגורות כדי למנוע מגע עם ילדים, בעלי חיים אחרים וכן הלאה. החולדה נכנסת לתוך התיבה ואוכלת את הרעל. הרעל לא פועל מיידית אלא לאחר מספר ימים בדרך כלל, זה משתנה בהתאם לסוג הרעל. הסיבה לכך שהחיה לא מתה במקום היא כדי שהחולדה "תפיץ את הבשורה". זאת אומרת, אם יש לכם עוד חולדות בבית הן יזהו שאחת מהן אכלה רעל ולכן, כולן ירצו לברוח. בדרך כלל השימוש ברעל אינו מתבצע בתוך הבית כי אחר כך קשה למצוא את הגופה של החולדה.

השיטה השניה היא באמצעות מלכודת. יש מלכודות מיוחדות עבור חולדות. יש לזהות לפני כן האם מדובר על חולדה מצויה או חולדת חוף. מציבים את המלכודות במסלול של החולדות לפי הגללים שלהן ובכך, פעם הבאה שהחולדות יצאו בחיפוש אחרי האוכל המלכודת תתפוס אותן. לא מספיקה מלכודת אחת, צריך לפזר כמה מלכודות. כמו כן, לאחר מכן אנחנו ממליצים לבצע איטום וריסוס מפני מכרסמים בתוך הבית.

הדברה אלקטרונית חולדות – מה זה?

מערכת הדברה אלקטרונית חולדות היא מערכת אשר מותקנת על ידי טכנאי מוסמך. הטכנאי למעשה ממקם את המערכת במקום האסטרגטי ביותר. התפקיד של המערכת היא להפיק צלילים מאוד גבוהים שהחולדות לא יכולות לשאת ולכן, הן ימצאו מקום מסתור אחר. פעילות רציפה של המערכת מונעת את חזרתן של החולדות למבנה שלכם. אבל יש לציין, המערכת הזאת עובדת רק כאשר היא מכוונת היטב לעבר המיקום וב נמצאות החולדות. לעיתים נצטרך יותר ממערכת אחת. התקנה של הדברה אלקטרונית חולדות על ידי טכנאי מסומך נע בין 250 ש"ח ועד 500 ש"ח בדרך כלל. כמובן, את הצלילים הגבוהים שהמערכת מפיקה האוזן האנושית לא יכולה לשמוע, זה היתרון הגדול. מערכת זאת גם אפקטיבית כאשר מדובר על מזיקים אחרים.

המחיר אותו גובה מדביר מקצועי יהיה סביב הטווח שציינו. במקרה בו נדרשות עוד פעולות הדברה המחיר יכול לעלות. כמו כן, יש עוד גורמים אשר משפיעים על המחיר והוא גודל המבנה. יש מבנים שהם גדולים יותר מאשר בית סטנדרטי ולכן, מספר המערכות אותן נצטרך להתקין יהיו הרבה יותר גדולות במספר. במקרה בו אתם רוצים גם פינוי של הגופות מדובר על עלות נוספת. בדרך כלל המדביר מגיע לביקור אחד או שניים כדי לבדוק את יעילות ההדברה.

ראו גם: הדברת חולדות | הדברת חולדות בבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!