הדברת חולדות בבית – מה צריך לדעת לפני בחירת מדביר

שלמו פחות ! קבלו יותר !

בעזרת המידע הבא שריכזנו כאן עבורכם, תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על הדברת חולדות וכיצד עליכם לפעול. הטיפים הבאים יסייעו לכם להיפטר מחולדות ולשמור על ביתכם בטוח ובריא, בין אם תבחרו הדברת חולדות בבית בשיטות ירוקות ואקולוגיות, באמצעות מלכודות עכברים או השיטה אחרת. ישנן מספר שיטות בהן נוכל להיפטר ממזיקים, אך בד"כ ממליצים מורשים ממליצים להשתמש ברעל או במלכודות. אמנם שיטות אלו יכולות להיות יעילות, אך יש להן גם חסרונות משלהן. למשל, לאחר שחולדות נתפסות במלכודות יש צורך לפנות אותן. במקרים לא מעטים, יש צורך גם לפנות את הפגרים של החולדות והעכברים. מצד שני, יש לכם את האפשרות של הדברה אקולוגית או הדברה ירוקה נגד חולדות. הדברות אקולוגיות יאפשרו לכם להבריח את החולדות במקום להדביר אותן.

איפה נמצא חולדות בעיקר?

חולדות הן הסוג הנפוץ ביותר של מכרסמים בעולם. ניתן למצוא אותם בכל גודל, צורה, צבע וגזע. חשוב לדעת שחולדות הן אינן מכרסמים, למרות שהן עשויות להיראות כמוהן. הם למעשה מסווגות כיונקים בדיוק כמו חתולים וכלבים. ניתן למצוא חולדות מסביב למגורים של בני אדם, אבל לא רק. בדרך כלל הן מסתתרות הרחק מבני אדם, ולכן סביר להניח שיהיה קשה יותר למצוא אותן מאשר סוגים אחרים של מכרסמים. חשוב לזכור, חולדות נושאות מחלות שעלולות להזיק לאנשים אם הן באות איתן במגע.

אילו נגעים ומחלות חולדות עשויות להעביר?

אלה כוללים כלבת ועכברת, המופצת באמצעות מגע עם רוק או נוזלי גוף של חיה נגועה. כמו כן, קיימת גם מחלה הנקרא הנטאווירוס, ואפשרי להידבק בה על ידי שאיפת חלקיקי אבק הנישאים באוויר, וכמו כן דרך פרעושים שחיים על חולדות. דבר חשוב נוסף שצריך לדעת הוא, שחולדות נושאות גם חיידקים כמו סלמונלה וטפילים אחרים. ומעבר לכך, ישנן מחלות נוספו, טפילים ונגיפים שחולדות מסוגלות להעביר לבני אדם וחיות מחמד. ואם חשבתם שקל להדביר חולדות, הרי שמדובר במשימה מורכב למדי. למעשה, מה שאתם צריכים לדעת על חולדות הוא, שקשה להדביר אותן כי יש להן מערכת הגנה טבעית מאוד מפותחת.

מה הדרך הטובה ביותר להיפטר מחולדות בבית?

הדרך הטובה ביותר להרוג אותם היא על ידי הרעלה או לכידה, אך אנשים לא מעטים בוחרים שיטות כמו הדברה ירוקה לחולדות והדברה אקולוגית. כמו כן, ניתן להתקין מכשירים חשמליים אשר משדרים תדרי תקשורת אלקטרוניים שאינם נעימים עבור חולדות. זה גורם לחולדות לברוח, מה שפוטר אתכם מלהתעסק עם ההדברה של אלו. בסופו של דבר, חולדות הן מזיק נפוץ בבתים ובמחסנים. המזיקים האלו מגיעים ממגוון מקומות, כולל היער או מבנים נטושים, מחירייה ועוד. המזיקים יכולים לשגשג גם במקום עם מקורות מזון כמו פסולת, ככה שחשוב תמיד לפנות את האשפה בביתכם ולא לתת לה להצטבר.

עד כמה זה אפשרי בכלל, להדביר חולדות לבד?

זכרו, לא תמיד קל להדביר חולדות לבד. המזיקים יכולים להימצא במקומות שבהם אתם לא יכולים להגיע אליהם. כמו כן, הם עלולים לנשוך אתכם אם תנסו ללכוד אותם עם הידיים או הרגליים. עדיף יהיה להתרחק ולהמתין להגעתו של מדביר מורשה להדברת חולדות בבית. שימו לב, אם אתם רואים צואת חולדות ליד או בביתכם, יש סיכוי טוב שחולדות כבר חיות שם די הרבה זמן ללא ידיעתכם. אם אתה תוהים מאיפה להתחיל בכל מה שקשור להיפטרות מחולדות, יש כמה דברים שכדאי לדעת.

הדברת חולדות בבית בקיץ

הגורם החשוב ביותר בכל הנוגע להדברת חולדות הוא התקופה בשנה. בקיץ למשל, מזון נרקב הרבה יותר מהר בשמש והוא מושך חולדות ועכברים מכל מקום. לכן, בעונת הקיץ, יהיה חשוב לקבל עזרה של חברת הדברת חולדות בבית עם רישיון הדברה. כמו כן, אל תשכחו לבדוק אם אתם מקבלים איזושהי אחריות על עבודת ההדברה של החברה. ואם אתם מתעקשים לנסות ללכוד, להדביר או להבריח חולדות בעצמכם, יש להו טיפ חשוב עבורכם. שימו לב, חולדות פעילות בלילה בעיקר, אז יהיה חשוב לנסות לעשות זאת בשעות האלו. במהלך היום הן בדרך כלל מחופרות בתוך המחילות שלהן. אנשים רבים חושבים שהם פשוט ישתמשו בפיתיון או רעל, אבל במציאות, שימוש בפיתיון רעל בביתכם פשוט יכול להזיק או חלילה להרוג בעלי חיים אחרים שנמצאים באזור. כמו כן, זכרו שרק מדבירים מורשים להדברת חולדות בבית יכולים להתעסק עם חומרי הדברה (ע"פ החוק).

ראו גם: הדברת חולדות אלקטרונית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!