הדברת מכרסמים מחיר – איך מקבלים מחיר טוב

שלמו פחות ! קבלו יותר !

כשמחפשים להשיג על הדברת מכרסמים מחיר הגון, כדאי לדעת וללמוד את עבודת מדביר המכרסמים. בנוסף אפשר למצוא מדביר טוב מהמלצות של חברים, חיפוש בגוגל וקריאה של ביקורות על המדביר בו אתם מעוניינים. לאחר שאתם מבררים עם המדביר שהוא מדביר מורשה ומוסמך, תשאלו אותו איך אפשר לקבל על הדברת מכרסמים טוב אצלו.

הדברת מכרסמים מחיר

אתם משחקים ביחד עם הילד שלכם בסלון, הוא מעיף צעצוע כלשהו לעבר פינת הקיר, אתם באים לאסוף את הצעצוע, ופתאום אתם קולטים גללים קטנים. אין לכם כל חיית מחמד, ולא ידוע לכם שהילד הביא חיית מחמד משלו. הדבר היחיד שזה אומר, הוא שכנראה יש לכם בבית מכרסם מסוג כלשהו, ואתם חייבים להשיג מדביר, ולשאול אותו אם הוא נותן על הדברת מכרסמים מחיר הגון. בינתיים לפני שאתם מתקשרים למדביר, אתם פותחים ארונות, מסתכלים במקומות מחבוא חשוכים, אם יש שם עכבר או חולדה כלשהי, או אם יש עוד סימנים למכרסם בשטח – כמו עקבות על אבק או על קרקע.

על סוגי המכרסמים

ישנם שלושה סוגי מכרסמים עיקריים שנפוצים גם בסביבות בני האדם, ובגללם תצטרכו להזמין איש מקצוע, שיגבה על הדברת מכרסמים מחיר סטנדרטי וסביר, השווה לכל כיס:

עכבר – העכבר הוא מכרסם קטן, הזנב שלו בדרך כלל באורך של הגוף שלו. אפשר למצוא אותו בעליית הגג, בשדות חקלאיים, בגינה, ובאופן כללי במקומות שבהם ישנה צמחייה מרובה.

חולדה – המשקל הממוצע של חולדה הוא בין 150 ל-250 גרם, ואורך של 20 ס"מ, אך הן יכולות להיות הרבה יותר גדולות. הזנב שלה הוא יותר ארוך מהגוף שלה, והאוזניים שלה יותר גדולות מאלו של העכבר. החולדה היא מאוד אינטליגנטית ובעלת חושים מאוד מפותחים. היא מלאה בחיידקים והיא חיה די מלוכלכת ומעבירת מחלות, שבד"כ מסתתרת בגגות, רעפים, ביוב, מחסנים וגינות.

כשאתם נתקלים בחולדה בבית, רצוי לתפוס אותה מאוד מהר ולגבות על הדברת מכרסמים מחיר טוב והגון, הנהוג בשוק. זאת מכיוון שהיא יכולה גם להיות מסוכנת לילדים, ולנשוך ועל ידי כך להעביר מחלות.

חפרפרת – לחפרפרת אין זנב וגופה מוארך. אם תיתקלו בחפרפרת, סביר להניח שזה יהיה בשטח חקלאי או בגינה שלכם, מכיוון שהחפרפרת מתחפרת במחילות שחפרה לעצמה – ועל כן שמה. החפרפרת יכולה להסבר נזקים עצומים לחלקות ושטחים חקלאיים וגינות ביתיות. לכן כשאתם חושבים אם תקבלו על הדברת מכרסמים מחיר טוב, כדאי שתבינו שעדיף להזמין מדביר מכרסמים, כי אם לא תטפלו בבעיה – הנזקים הכספיים שלכם יהיו גדולים.

הדברת מכרסמים מחיר

איך המדביר יטפל במכרסם?

ישנן כמה וכמה שיטת הדברה מקובלות – במיוחד אלו הירוקות, ללא כל חומרים מזיקים וכימיקליים, וגם לא אלה שהורגות את המכרסם. מכיוון שרוב האנשים הם טובים – גם המדביר יעדיף שלא להרוג את המכרסם, אלא ללכוד אותו ולשחרר אותו בטבע או בכל מקום אחר. בגישה זו, יכול להיות שתידרש גם מכם קצת סבלנות, אך צער בעלי חיים זהו ערך חשוב, במיוחד שיש לכם ילדים שצריך לשמש להם דוגמא.

האם יגבה איש מקצוע על הדברת מכרסמים מחיר טוב?

כל עוד אתם מזמינים מדביר שהוא מורשה ומוסמך, אתם תקבלו מחיר שהוא סטנדרטי ושווה לכל כיס, שכן מדובר בסך הכול באיש מקצוע, שרוצה להתפרנס בכבוד, והוא עוד איש רגיל מן השורה, שומר חוק והגון.

כשמדובר על לכידת מכרסמים בדירה המחיר הממוצע הוא בין 400 שקלים ל-600 שקלים. כשאתם משלמים על הדברת מכרסמים מחיר כזה, לרוב המחיר יכלול את הצבת המלכודות, ועוד ביקור לאיסוף הפגר של המכרסם.

לעומת זאת, אם אתם גרים בבית צמוד קרקע, החיפוש יכול להיות יותר ארוך, ולכן הטיפול כולל שניים או שלושה ביקורים, תלוי בגודל המקום. במקרה זה תשלמו סכום שבין 800 שקלים ל-1000 שקלים.

לצערנו המכרסמים – במיוחד החולדות – מגיעים גם מצינורות הביוב, וזו סיבה טובה להדביר אותם מהר, שלא יעבירו מחלות. טיפול ולכידה בצינורות הביוב עולה בדרך כלל בין 250 שקלים ל-350 שקלים. הטיפול הוא טיפול חד פעמי בבור ביוב.

לסיכום, כל עוד המדביר הוא מדביר מוסמך, אתם אמורים לקבל שירות טוב ובטוח. זכרו שאם אתם מזמינים מדביר בשעות לא שגרתיות, המחיר יהיה קצת יותר יקר.

ראו גם לוכד מכרסמים | מרחיק חולדות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
הדברת עכברים בבית
הדברת עכברים בבית

הדברת עכברים בבית הדברת עכברים היא הדברה שמעוררת אצל מרביתנו רגשות מנוגדים, כשמצד אחד אנחנו רוצים לסלק את הפולשים החוצפנים בכל מחיר ומצד שני, מדובר

התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!