הדברת חולדות אלקטרונית – דרך יעילה לטפל בחולדות

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אם אתם מחפשים אחר הדברת חולדות אלקטרונית, אתם כנראה מתעניינים לגבי הדברה ירוקה, הדברה אקולוגית ועוד. אם כך, השורות הבאות נכתבו עבורכם, והן כוללות את כל המידע הנדרש לכם לפני שתזמינו מדבירים מומלצים להדברה אלקטרונית. הדברת חולדות אלקטרונית היא טכנולוגיה חדשה יחסית, שמשתמשת בשילוב של קול וגלים בתדר קולי כדי לגרש חולדות. הדברת החולדות האלקטרונית מקודמת פעמים רבות כפתרון להתמודדות עם חולדות בתוך אזורי מגורים עירוניים וכפריים גם יחד. בעזרת טכנולוגיה זו, מדבירים מסוגלים להרחיק את החולדות מבלי להשתמש בכימיקלים רעילים או במלכודות שעלולות להזיק לבני אדם ולבעלי חיים כאחד. הנה מידע חשוב בנושא לפניכם:

הדברת חולדות

מה היא הדברת חולדות אלקטרונית?

הדברת חולדות אלקטרונית כוללת שימוש במכשיר אלקטרוני להרחקת חולדות, מה שפוטר אתכם מלהשתמש באמצעים שקוטלים ומדבירים את המכרסמים כמו כן, הדברה אלקטרונית נגד חולדות פוטרת אתכם מלאסוף פגרים מתים של מכרסמים. החולדות לא יודברו ולא ייהרגו, הן פשוט יברחו למשמע התדרים הקוליים שמתוכנתים להרחקתן. וזו הסיבה לכך שהדברה מהסוג הזה נקראת גם הדברה אקולוגית, הדברה ירוקה נגד חולדות וכו'. חברת הדברה ירוקה נגד חולדות אמנם עשויה להיות מעט יקרה מחברות הדברת חולדות אחרות, אבל האמצעים האלקטרוניים מאוד יעילים.

האם אפשר להרחיק חולדות לבד?

בעיקרון, כן, אכן אפשרי להרחיק חולדות לבד, אבל חשוב לדעת שזה יצריך ממכם מאמצים. אם אינכם מעוניינים לשלם על שירות הדברה ירוקה נגד חולדות, אתם יכולים לנקוט בצעדים הבאים כדי להרחיק חולדות מביתכם בשיטה הומניטרית.

  1. בקרו באתר YouTube.
  2. בתיבת החיפוש של אתר יוטיוב, חפשו את הביטוי "electronic frequency to scare away rats".
  3. חברו רמקול חיצוני לטלפון הנייד או למחשב שלכם.
  4. תמקמו את הרמקול בצמוד לאזורים שבהם אתם שומעים רעשים של חולדות. זה יכול להגיח מתות הקירות, מאחורי התנור והמקרר, מתחת לריצוף ועוד.
  5. הגבירו את הווליום של הרמקול עד כמה שניתן מבלי שזה יפריע לכם או לשכנים.
  6. השאירו את הרמקול דולק ועובד, תוך שהוא משדר את התדר האלקטרוני להברחת החולדה.
  7. חזרו על הפעולה הזו מספר פעמים במשך כמה ימים, זה אמור להבריח את החולדות.

אם כל זה לא עזר לכם, אתם לחלוטין צריכים חברת הדברות מומלצת להדברה אלקטרונית נגד חולדות. החברה תספק לכם שיטות הדברה ירוקה לחולדות, הדברה אקולוגית נגד מכרסמים וכל מה שרק תצטרכו. כמו כן, אל תשכחו לקבל אחריות על עבודת ההדברה של החברה.

מה כוללת הדברה אלקטרונית נגד חולדות?

בפועל, מכשירים אלקטרוניים מודרניים מיועדים הן למניעה של חולדות והן להרחקה. אלה כוללים מכשירים קוליים, שדות אלקטרומגנטיים וצלילים אלקטרוניים שחולדות לא מסוגלות לסבול. אנשים רבים חושבים שהמכשירים האלקטרוניים הללו הם אנושיים, מכיוון שהם אינם דורשים מגע פיזי עם החולדות או פגיעה בבני אדם או חיות מחמד כתוצאה מחומרי הדברה. כמו כן, הדברות אלקטרוניות לחולדות לא יובילו לכך שהמכרסמים ימותו. כידוע, חולדות מתות הן לא רק מפיצות ריח רע מאוד של נבלה, הן גם מושכות מזיקים אחרים כמו פרעושים וקרציות, פשפשים, אוכלי נבלות ועוד. בפועל, ייתכן שהרחקה אלקטרונית היא שיטת המניעה הטובה ביותר נגד חולדות. עם זאת, יש אנשים שמרגישים ששיטות אלו אינן טובות מספיק כדי להרוג חולדות ביעילות, ולכן הם בוחרים במלכודות עכברים במקום.

מי מבצע עבודה של הדברה אלקטרונית נגד חולדות?

האם צריך טכנאי? האם צריך מדביר מורשה? הדברת חולדות אלקטרוניות היא תהליך של הדברת חולדות באמצעות מכשירים אלקטרוניים, שנועדו להרחיק את החולדות. המכשיר הזה מצריך התקנה, ולא כל מדביר מומלץ להדברה אלקטרונית של חולדות. למעשה, רק מדביר שמוסמך להתקין אמצעי אלקטרוני מסוג זה יכול לספק לכם את השירות. מהסיבה הזו, יהיה חושב לאתר חברת הדברה שמוסמכת לבצע התקנות של הרחקה אלקטרונית נגד חולדות. אם אנשי המקצוע אינם מורשים להתעסק עם מערכות אלו, נסו לחפש מדבירים מומלצים אחרים להדברה מהסוג הזה. ואם אתם צריכים סיוע נוסף, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים. בעזרתנו תוכלו לערוך השוואת מחירים בין חברות מומלצות להדברה אלקטרונית, לאתר מדבירים מורשים, לקבל הצעות מחיר תחרותיות ועוד.

הדברת חולדות

ראו גם: מרחיק עכברים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!