הדברת חולדות בגג – גם שם אפשר למצוא!

שלמו פחות ! קבלו יותר !

הדברת חולדות על גגות עלולה להיות משימה קשה אם לא מתבצעת כהלכה. חשוב לא להשתמש ברעל או במלכודות כי הן עלולות להיות מסוכנות, אלא אם מקבלים סיוע של מדביר מורשה ומוסמך לפיזור חומרי הדברה לפי החוק. פלישה של חולדות לגג עשויה לעלות ביוקר. למשל, הן יכולות לכרסם את החיבורים של דודי השמש, כדי לנסות להגיע למקורות של מים. מה עוד? הן יכולות לכרסם את היריעות של איטום הגג, מה שיעלה לכם ביוקר לתקן. אם זה לא מספיק, אז הרי שהן גם יכולות לכרסם את דרכן ישירות לתוך הבית. אז כבר לא נצטרך שירות של הדברת חולדות בגג, אלא שירות של הדברת חולדות בכל הבית. חולדות הן מזיקים שקשה להרוג, אבל הדבר אפשרי עדיין עם קצת יצירתיות והכנה טובה, סיוע מקצועי וסובלנות.

הדברת חולדות בגג

כיצד להיפטר מחולדות על הגג?

ישנן מספר דרכים להיפטר מחולדות על גגות, אך חשוב לזכור שככל שתסתייעו בסיוע יותר מקצועי, כך יהיה לכם יותר קל להיפטר מהמטרד הזיהומי הזה. הדבר שהכי חשוב לדעת על הדברת חולדות על הגג הוא, שזו עבודה מסוכנת. הדבר האחרון שאתם רוצים זה להינשך על ידי חולה או להישרט. חולדות ידועות בתור מפיצות של מחלות שונות ומגוונות, החל מעכברת, דרך כלבת, מחלות של מערכת הנשימה ועוד. כאשר אתם הולך לעבוד על גג, אתם צריכים להיות מאוד זהירים ומודעים לסביבה שלכם. עליכם ללבוש ציוד מגן, כגון כפפות ומשקפי מגן, נעליים מתאימות וביגוד ארוך כדי לא להיפגע בזמן ביצוע העבודה. זו לא משימה למדבירים חובבים – רק אנשי מקצוע צריכים לקחת על עצמם את המשימה הזו.

הדברת חולדות בגג – כמה טיפים מועילים

הדברת חולדות על הגג עלולה להיות קשה ומסוכנת לפעמים, בגלל כמה שצפוף שם למעלה על הגג. בדיוק כמו אנשים, חולדות הן חיות שאוהבות את המרחב שלהן – אז הן תמיד ינסו לברוח במהלך ניסיונות ההדברה. אפשרות אחת למניעה תהיה שימוש בתחנות פיתיון עכברים מסביב לבניין, במקום להשתמש במלכודות או בכדורי רעל. פתרון נוסף עבור הדברת חולדות בגג הוא שימוש במלכודות אלקטרוניות נגד חולדות. לא מדובר ממש במלכודת, יותר בפתרון חשמלי שמגרש חולדות באמצעות תדרי תקשורת מאוד לא נעימים עבור החולדה. מדובר למעשה בסוג של הדברה ירוקה או הדברה אקולוגית.

מה חשוב לדעת על הדברת חולדות על הגג?

הדברת מכת חולדות יכולה להיות די קשה, מכיוון שהן חיות לילה. הסימנים להדבקה כוללים צואה, שתן וסימני לעיסה בעבודות עץ או בידוד סביב תקרות או קירות. הדרך היעילה ביותר להדברת מזיקים אלו היא שימוש בפיתיון רעל. עם זאת, אם אינכם רוצים להשתמש בשיטה זו, אתם תמיד יכולים ללכוד אותם ולהעביר אותם מחוץ לנכס שלכם. פתרון נוסף הוא – הדברה ירוקה והדברה אקולוגית נגד חולדות. בין אם תבחרו בשיטה זו או אחרת, תזכרו שחולדות הן אחד המזיקים הנפוצים ביותר בחברה שלנו כיום.

הדברת חולדות בגג

מה עלול לקרות אם דוחים הדברת חולדות בגג?

אם לא מדבירים או מרחיקים אותן, הן ימיטו הרס בבית או בעסק, יכרסמו ציוד, יכרסמו דרך קופסאות מזון, יכרסמו תשתיות אינסטלציה כדי להגיע למים ועוד. דבר חשוב שצריך לדעת הוא, שלפני הדברת חולדות בגג יש צורך לתקן את הגג. תיקון הגג חייב להתבצע לפני הנחת מלכודות החולדות וטרם ההדברה. יש הרבה דברים שיכולים לקרות אם לא תתקנו את הגג כמו שצריך, לרבות כניסה וחדירה של חולדות חדשות. כמו כן, אם תדבירו את הגג לפני התיקון שלו, החולדות פשוט יברחו לכל המחילות שלהן, לסדקים בין הרעפים ועוד.

טיפ חשוב למי שמשתמש במלכודות חולדות ועכברים

לבסוף, חשוב לזכור כי הדברת חולדות על הגג היא לא תמיד קלה לביצוע, אבל יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי להקל על עצמכם. אם אתם מתכננים למשל להשתמש במלכודות, הטיפ הכי חשוב הוא, לדעת מהיכן הן נוטות להיכנס למבנה. תוכלו לבדוק את פתחי האוורור, החלונות או פתחים קטנים אחרים. בצמוד לאזורים אלו, תוכלו להניח את המלכודות שלכם. ואם אתם מסתבכים, כמובן שיהיה חשוב להסתייע בשירות מדביר מורשה להדברת חולדות.

ראו גם: הדברת חולדות בבית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!