הדברת חולדות בגג רעפים – ככה עושים זאת נכון

שלמו פחות ! קבלו יותר !

אין ספק, הדברת חולדות בגג רעפים זו לא משימה פשוטה, אבל עם סיוע מקצועי זה נעשה קל יותר. אם אתם צריכים מדביר מומלץ להדברת חולדות בגג רעפים, ריכזנו עבורכם בשורות הבאות מידע שאתם יכולים להיעזר בו. גגות רעפים מספקים לחולדות ומזיקים תנאי מחיה מעולים. הדברת חולדות בגג רעפים נדרשת מכיוון שהן מסוגלות להסתתר תחת הרעפים, להחביא שם מזון ולארוב לחרקים כדי לטרוף אותם. בשל כך, גגות רעפים מושכים אליהם חולדות לא פעם. הגגות האלו מספקים לחולדות מחסה מושלם, מה שגם מקשה להדביר אותן. שומעים גירודים על גג הרעפים שלכם? אולי הליכות באמצע הלילה על הגג? ייתכן שמדובר בחולדות, והנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

הדברת חולדות בגג רעפים

חולדות גמישות מאוד ומסוגלות להסתתר בין רעפים

חולדות נכנסות לרוב לבתים ויכולות להיות מאוד קשות להיפטרות, אבל על גגות רעפים הן מציבות בעיה אפילו יותר מורכבת. מכיוון שהן גמישות מאוד ויכולות לזחול דרך חללים צרים, הן אוהבות להסתתר בתוך רעפים של גגות. הן יסתירו שם פסולת ומזון, יבססו שם את החיים שלהן ויקימו קולוניות שלמות של חולדות. יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שתנסו להדביר את המזיקים האלה על הגג שלכם, במיוחד אם אתם מתכננים שימוש בחומרי הדברה מסוגים שונים.

מה אני חייב לדעת לפני הדברת חולדות בגג רעפים?

קודם כל, עליכם לוודא שיש לכם מספיק מלכודות ופיתיונות כגון חמאת בוטנים, תירס, צימוקים וגבינה כדי להבטיח הצלחה. אנשים רבים משתמשים במלכודת חולדות עם דלתות קטנות, שחולדות צריכות להידחק דרכן כדי להיכנס. הן יעשו זאת ללא בעיה, מאחר שהן יעשו הכול כדי להשיג פיסת מזון שמריחה נהדר. ולכן יהיה כדאי להשקיע בפיתיונות שתכינו עבור המזיקים האלו. השתמשו במזון מתוק ועתיר בריחות חזקים, ככה שהחולדות יאתרו זאת ממרחקים ויגיעו למלכודת. כדאי למקם מלכודות אלו מסביב לנכס שלכם, על מנת למנוע מהן לברוח לחצר או למבנים סמוכים. כמו כן, שימו לב שהמלכודות שרכשתם אכן תקינות.

הדברת חולדות בגג רעפים

תטפלו בחולדות לפני שהחורף מתחיל – מדוע זה חשוב?

חולדות הן המזיק הנפוץ ביותר בעולם. המזיקים האלו ידועים בהפצת מחלות ועלולים לגרום נזק חמור לבתים ולמבנים אחרים, לריהוט, לתשתיות אינסטלציה ועוד. הדברת חולדות על גג רעפים היא לא תמיד קלה לביצוע, אבל יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי למקסם את התוצאות. קודם כל, היפטרו ממטרד החולדות לפני שהחורף מתחיל. שימו לב, חולדות אוהבות במיוחד את התנאים החמים והיבשים של בתים בחורף ארוך. אם קר בחוץ וגשום, הן יעשו הכול כדי לכרסם את דרכן ישירות לתוך הבית שלכם. אם כך, כבר בקיץ, תטפלו בנושא של הדברת חולדות בגג רעפים. חולדות ילעסו דרך כל דבר, אפילו עץ או חוטי חשמל. ברגע שהמזיקים נכנסים לבית, זה מאוד קשה למגר אותם.

סוגים שונים של חולדות מצריכות פתרונות הדברה מגוונים

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת על הדברת חולדות הוא, שיש הרבה סוגים שונים של חולדות בחוץ. יש חולדות קטנות וגדולות, חולדות גג, כמו גם חולדות חומות או אפורות, שניתן למצוא ברחבי ישראל. כמה מהשיטות הנפוצות ביותר כוללות שימוש בקוטל מכרסמים, מלכודות ורעל. עם זאת, מדבירי חולדות עשויים להשתמש גם בשיטות שונות כגון כימיקלים, הדברה ירוקה, הדברה אקולוגית נגד חולדות, הדברה בעזרת מלכודת אלקטרונית ועוד. חולדות הן מזיק נפוץ באזורים רבים בעולם, אבל בעיקר אפשר למצוא אותן בערים הגדולות ובאזורי מגורים צפופים. זאת, בעקבות ייצור הפסולת הרב של בני האדם. כמה גובה מדביר מומלץ להדברת חולדות גג רעפים? ידוע שהמזיקים האלו לועסים דרך חיווט, הורסים את אספקת המזון ומפיצים מחלות – כל אלו מהווים סיבה מרכזית לדאגה. על מנת להוציא חולדות מביתכם, תזדקקו לעזרה של מדביר מקצועי או מומחה להרחקת חולדות. הדברת חולדות על גג רעפים עשויה להיות די יקרה, מכיוון שהיא דורשת זמן ומאמץ משמעותיים. בממוצע, המדבירים גובים כ-350 – 450 ש"ח לשעה עבור שירותי ההדברות המגוונים שלהם. חשוב לזכור, חולדות אינטליגנטיות מאוד וקשה מאוד להרוג אותן. לכן תמיד חשוב לאנשים שמתכננים להיפטר מחולדות לדעת מה הם צריכים לפני שהם מתחילים. למשל, הדברת חולדות בגג רעפים באמצעות רעל לא תמיד תעבוד, מכיוון שחולדות יודעות לזהות רעלים והן אינן מתקרבות אליהם.

ראו גם: הדברת חולדות בגג

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:
055-970-6831

אז מה היה לנו בכתבה:
מרכז ההדברה הישראלי
מרכז ההדברה הישראלי

אנחנו זמינים 24/6 לתת לכם מענה לשאלות ולבעיות , בנוסף אנחנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר ולעמוד בזמנים,שומרים על מקצועיות ובטיחות ועובדים אך ורק באישור ובתיאום מול המשרד להגנת הסביבה.

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם:
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
חלק מהאזורים בהם אנחנו מספקים שירות:
  • ירושלים
  • תל-אביב
  • חיפה
  • פתח תקווה
  • רמת גן
  • באר שבע
  • אשדוד
  • ראשון לציון
  • חולון
  • נתניה
  • הרצליה
  • בני ברק 
  • אשקלון
  • רחובות
  • חדרה
  • באר שבע
התקשרו עכשיו

מרכז ההדברה הישראלי!

הדברת מכרסמים, נמלים, צרעות, פרעושים, קרציות וכל סוגי המזיקים!